Jen Geplaatst 15 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 waarschijnlijk verzonnen als belgenmop haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Dag AGnieta, hoe ga je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 ja gaat wel. Maar zit op een grens die ik moet bewaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Agnieta, bij het minderen van drinken is dat net andersom bij mij. Ik heb een grens gesteld en moet bewaken dat ik er niet overheen ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Afgelopen week ben ik bijvoorbeeld weer twee dagen over de grens heen gegaan die ik had gesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Nou rust geeft het me niet. Ik wil het drinken afbouwen net zoiets als medicijnen waar je niet gelijk mee kunt/mag stoppen. Ik ben al eens abrupt gestopt en dat gaat bij mij niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Mooi Ag Het gaat om hem. dat is nou echte moederliefde en jij bent de enige echte slaap lekker straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Ik ben opgegroeid met een alcoholistische vader. Ben er zelf voor uit huis gegaan. Ik heb zelf geen kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Ik vind het knap van je Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Mijn vader nam die stap niet toen ik klein was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Toen ik nog een meisje was is mijn moeder op een gegeven moment een tijdje naar een blijf van mijn lijf huis geweest. Daarna is er enigszins gezinstherapie geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Ja een paar sessies met het hele gezin en daarna alleen mijn ouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Maar het bleef op en neer gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 15 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2014 Op 15/16 jarigeleeftijd heb ik er voor gezorgd dat ik uit huis kon door een schoolkeuze te maken waarbij op kamers moest gaan wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Het is wel weer even genoeg voor mij over mijn verleden. Ik wilde eigenlijk alleen even kwijt dat ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt voor je zoontje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Trustte Agnieta, het ga je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2014 Eén voor jou en één voor mij dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden