Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Ja. Kun je er met je man over praten over hoe hij het ervaart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Hij ervaart het, op een paar dingen na, als bezigheidstherapie. Ik denk niet dat het iets oplevert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Ben onlangs mee geweest naar de psychiater, en het was me duidelijk dat ze hem totaal niet kent. Dat is ook de psychiatrie in Belgie. Erg mank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Waar ik in therapie ben geweest zag ik meerdere mensen die al eerder ergens anders waren geweest waar ook de manier niet goed was. Zijn er naast de "bezigheidstherapie" geen groepsgesprekken en individuele gesprekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Toen ik opgenomen was, voorafgaand aan de therapie, had ik een Belgische psychiater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Ben jij dan in een prive-ziekenhuis geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 En die heeft het helemaal verpest dus? Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Ineke, ik weet niet wat mijn man nodig heeft qua therapie. Hij heeft een manische psychose achter rug, en zit nu dus zo'n beetje in nazorg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Haha, nee heb hele goed herinneringen aan hem. Hij was heel subtiel. Ik ben later nog eens terug naar hem geweest toen ik het heel moeilijk had. Effe langs gewipt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Wat ik weet, is dat hij een groot gebrek aan zelfvertrouwen heeft, en dat de onzekerheid groeit met elke psyuchose. En ze zetten ons eerlijk gezegd in de kou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Hahaha kan het dubbelzinniger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Is hij manisch-depressief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Ik moet wel zo stoppen Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 ja allez ja, ze noemen dat bipolair nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 je maakt me bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 We praten/schrijven nog wel met elkaar. Probeer jij ook zo te gaan slapen? Trustte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 ik kan nog niet slapen, maar terusten voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Morgen is er weer een dag om de problemen aan te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Dat is zo, maar ik kan niet slapen omdat ik nogal laat op de dag rilatine nam vandaag. Pure chemie. Niet erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden