Spring naar bijdragen

Woensdag 22 januari 2014


Marc

Aanbevolen berichten

Madeleine, hoeveel koffie drink je op een dag?

En hoeveel gewone thee?

Ben zelf met een slaap probleem bezig en merk dat deze dingen mij in de weg staan voor een goede nachtrust.

 

En zo heb ik 4 hele leuke boekjes gekregen van mijn mam, met 1 als titel rust, daarin staat een soepje van zoete aardappel. Dat is ook rustgevend blijkbaar. En chocolade ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je al een fakirmatje geprobeerd Madeleine?

Misschien heb je helemaal geen pillen nodig om te slapen.

Nee, sorry. Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om een matje te kunnen aanschaffen en kan dat de komende maanden ook nog niet, tenzij ik volgende maand opeens een baan heb. 

Medicatie is niet de beste oplossing, maar op dit moment wel de goedkoopste. En er moet iets gebeuren in de nacht, want dit kan echt niet. Of jawel, het kan wel. Maar dan weet ik al dat ik mijn doelen weer niet ga halen en te snel naar het laatste medicijn, de alcohol, grijp. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lady Jane, ik snap het. 

Ik zal er nog even goed over nadenken. Ik wil er natuurlijk gewoon vanaf. Het vreemde blijf ik vinden dat als ik na drie dagen omval van de slaap, het me vervolgens wel twee dagen lukt, om daarna weer met hetzelfde te zitten. Ben continu aan het zoeken naar waar het mis is gegaan. 

Ook nog een leuk gegeven. Mijn vader en oom hebben mijn bedbodem vervangen en de eerste nachten sliep ik echt als een roos. Dus dacht, zie je wel het lag gewoon aan de bedbodem. Ik had het nog niet gedacht of ik lag weer wakker. Haha. 

Moet gewoon even kijken wanneer ik zoiets kan aanschaffen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welk uur maakt niet zoveel uit

Als je rust zoekt, naar binnen

 

Ik zoek afleiding

Dus denk wip hier ook even aan

 

Na meer dan 5o uur in een soort meditatieve toestand 

Om iig het lijf te bedaren, die rotkop heeft nog nooit geluisterd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...