Spring naar bijdragen

Woensdag 22 januari 2014


Marc

Aanbevolen berichten

Ja het gaat ook best goed :)

Ben wel beetje huiverig dat dat ook een valkuil kan zijn. Dacht namelijk vandaag "Geen trillingen dus misschien niks aan de hand? Dus kan best nog wijndrinken..."

Had ook zware dag op het werk en dan is dat wijntje ook erg verleidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

 

Ik piep er weer even tussendoor. Morgen een afspraak met de huisarts, want ik moet iets met mijn zorgverzekering doen. Nee, even zonder gekheid. Ik slaap zo gruwelijk slecht. Melatonine puur 3 mg helpt niet, Melatonine puur 5 mg helpt niet, HTP-5 helpt niet, een nacht en dag doorhalen ook niet, wandelen ook niet, niet drinken ook niet, wel drinken wel, maar daar heb ik het helemaal mee gehad, dus ik heb het idee dat ik nu wel recht heb op slaapmedicatie. Geen pammetjes, geen andere AD,  maar gewoon echt een ondersteuning om in slaap te komen. Hij moet me toch ergens in tegemoet komen? En iemand een idee wat ik zou kunnen vragen?

Verder vandaag een rustdag. Morgen weer zeven km wandelen. Morgenavond boodschappen doen voor het eerst sinds een week (en dat is opmerkelijk voor iemand die normaal dagelijks in de supermarkt kwam. Ik vind het nu maar een domme bezigheid).... Volgens mij komt het toch nog goed met mij? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien zorgt mijn verslaving ook wel voor dat ik mensen mensen beter begrijp.

Want ik was op weekend met mensen waarvan ik weet dat die mij heel leuk vinden en toch kon ik niet meepraten in de discussie omdat ik op een andere golflengte lag qua denken. Duurde elke keer minimaal 20 minuten voordat ik hun standpunt begreep.

Van hun krijg ik de ruimte, maar stiekem geef ik mezelf de ruimte niet. Vind het over het algemeen gewoon raar wat mensen belangrijke gesprek vinden. Iets vinden van iemand zonder dat leven geleeft te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik deed er ook aan mee, ik wist van afstand ook te zeggen hoe ik mijn kind zou opvoeden. Deed me pijn, want eigenlijk weet ik dat niet. Heb alleen een klein katje van 2 uur oud dat op mijn pad kwam en waarover ik me ontfermde. Was een strenge maar ook een overbezorgde moeder. Daarom weet ik zeker dat ik nooit een goede moeder zal zijn. Ik zou mijn kind teveel beschadigen met angsten van mij.

Maar dat kleine katje, van nog geen 100 gram heeft me dat wel laten inzien, en daar ben ik dankbaar voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...