bolletje Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Ow wat een ontzettend poepie Spudtie wat een heerlijk diertje. Als je haar ingestraald hebt, komt het zeker goed met het diertje. maar hoezo uitgeschreven? Wat bedoel je? Toch niet hiero op het frum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Ik had gevraagd om me uit te schrijven hier. Met dat oude forum was dat onmogelijk, hoopte dat dat nu wel kon. Want ben een beetje verslaafd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Hondje hè, behalve toen ze 10 minuten binnen was binnen gekakt, vervolgens ging ze krabben aan mijn broek als ze iets moest. Lief hondje dus, maar wanneer ik een baas gevonden heb en mensen vinden dat het een ding is om mee te gokken om er meer geld uit te halen. Zeg ik nee, want dan doe ik mee aan iets waar ik niet achter sta. En dan hoop ik dat de stempel van Dees haar uitwerking heeft zonder dat ik er nog meer invloed op heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 O oké Ja je hebt mensen die overal geld in zien. En de kattendieren? Hoe vonden die het woefbeest? Goh meis ik zou het jammer vinden als je hier niet meer zou komen. Jouw aandeel hier is best veel waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Pfff, hoe schrijf ik mij officieel uit? En ja tuurlijk dat ik het ook zal missen. Maar dan heb ik nog e-mailadressen. En telefoonnummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Ja natuurlijk heb je de email adressen en tel. nr. nog. Das voor mij in ieder geval een tof gevoel. Kan je niet vragen aan tactive of hij je een eeuwige ban kan geven. Het nadeel is dan dat je echt nooit meer terug kan komen. En misschien heb je dat soms toch wel nodig al is het alleen maar om je verhaal kwijt te kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Was heel leuk. Felix waar ik de meeste schrik voor had, omdat hij elke hond buiten schopt die de andere katten bang maakt. Begreep hij overduidelijk dat het hier om een pup ging. Hij is zelfs naast haar gaan liggen. De ideale hond voor mij, maar ze kwam te vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Uitschrijven betekend toch hetzelfde Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Ik begrijp je goede bedoelingen wel Bol, maar lees eens de reacties op het draadje feedback. Daarover heb ik ook meer gezegd waarom ik me wil uitschrijven. En met die berichten voelde ik ook meer steun. Is ook wel stom om openbaar een bericht te sturen, ik bedoel de moderators lezen mij maar ze hebben nog geen officieel bericht van mij gehad. Ik zit te zemelen, want heb nog steeds geen pb gestuurd naar de moderators. Als ik dat deed, had ik mijn beleving hier niet meer kunnen schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 ach Agnieta, je hebt volgens mij een van de moeilijkste dingen gedaan die een moeder kan doen voor haar kind. Ik heb alleen maar medeleven en geen woorden, maar RESPECT voor jou!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Thanks Joop! Deel je mening wel geloof ik. Ik wil hier ook niet weg omdat ik soms verkeerd begrepen wordt, maar gewoon omdat ik een band voel met jullie en deze wil verbreken. En je merkt wel hoe laf ik ben, want schrijf nog steeds mee terwijl ik besloten heb niet meer mee te schrijven. Ik noem mezelf dus dametje dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Dag hots, denk dat je hier meer mensen ontmoet die alcohol onder controle (proberen te) houden, dan mensen die lazarus in de goot liggen. Dat klopt niet met de realiteit nee, maar hoe zou jij het dan willen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Dag Agnieta, vanwaar de vraagtekens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Waarom juist ik? Ik volg je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Oh Agnieta, zo cru bedoelde ik het eigenlijk niet. Kwam dat zo over? Ik bedoelde gewoon dat je op dit forum de meest problematische alcoholisten niet ontmoet. Want die zijn niet bezig met een forum als dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Sorry is niet nodig, gewoon een misverstand. En hoe het is om bipolair te zijn (nieuwe term, we doen modern), dat weet ik in feite niet. Kon ik maar in zijn hoofd kijken. Nu is het de onverschillige episode, en ik weet niet of dat aan een overdosis medicatie of aan een opkomende depressie of aan god weet ik wat ligt. (Bij een "gezonde" partner zou ik een andere verliefdheid of minstens andere diepgaande interesse beginnen te vermoeden). Hopelijk krijg ik binnenkort een afspraak met zijn dokter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Hots een vraagje. Voel je nu zelf zo'n periode aankomen? En merk je dan ook dat je dan op die momenten anders bent dan dat je in een rustige periode zit? Ik heb ooit iemand hier in huis gehad die manisch depressief was. Deze man nam geen medicatie in als hij in een manische periode was, omdat hij zich toppie voelde. Herken jij dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Hots, ik denk wel dat er op een bepaald niveau een objectieve werkelijkheid is. Maar onze perceptie daarvan kan verschillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Goedenavond! Straks mijn 2e nachtdienst in. Voel me nu al moe en slaperig, Soms een beetje trillerig ook. Niks voor mij. Totaal uit het ritme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Als we een webcam hadden, Agnieta, en je zag hoe ik hier gemoedelijk zit te glimlachen, goh... geen misverstanden meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Poeh Rapi dat klinkt, met een hele nacht werken, niet zo goed. Je hebt toch geen griep hé? Ga je op je fiets naar je werk? Een frisse neus wil ook nog wel eens helpen tegen vermoeidheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Bollie, Dit is mijn 2e nacht, Ik kan slecht tegen veranderingen Dag en nachtritme zijn omgedraaid, kan ik slecht tegen. Komt wel weer goed. En ja, ga zo op de fiets naar werk. Hot, Ook welterusten Krijg ineens rare dikke letters, Wat heb ik nu weer fout gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 ik had het opzettelijk over objectieve "werkelijkheid" jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 veel moed Raps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2014 Ja, laatste stukje Jopie, Morgen niet eerder opstaan dan 14.00. Daarna naar yoga, Vrijdag naar de gezondheidsbeurs Leuk! Oke, ga witte pak aantrekken. Dikke letters zijn ineens ook weer weg (sorry Agnita) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden