Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Hoestie jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 ik heb iets heel stoms gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Voor dochter een pakje sigaretten gekocht Voor haar vriendje twee blikjes bier Hier aan de overkant Ze zijn niet onnozel Er zijn kratten Ice Tea door gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Jah! Genau. 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Tijdens het sms-en een afspraak gemaakt jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 nee dat niet, ik wil alleen mijn ventje. Maar ik heb een ouwe drankkennis uitgenodigd. Hij ligt nu zijn roes uit te slapen in mijn zetel. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Wordt vanzelf wakker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 ja maar ik vind het walgelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Tsja.. Jij hebt em uitgenodigd... Morgen komt wel goed Ga je zo lekker naar bed En niet meer doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Weet je iig wat je niet (meer) wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ik wist wel dat ik dit niet wil. En toch is het nu zover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Dat snap ik wel Ik ken het omgekeerde ook En je zult het wel "snappen" Maar je wilt het niet meer Hier komen bepaalde mensen er ook niet meer in En ik ben op bepaalde plaatsen ook niet meer welkom Soms is het hard. Maar onoverkomelijk Helaas. Ik ga er nix over zeggen en als ik in jouw schoenen zou staan Zou ik ook juist niets zeggen Niet onnodig kwetsen De één heeft wat meer tijd nodig Voor sommigen is er geen tijd meer It's up to you. 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Jij blijft vast in zijn hart zitten Dat je nu walgt, heeft niets met hem van doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Mijn huis is chaos, maar er zijn grenzen. Mijn grens is dat ik vies ben van andermans urine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 oh jawel Mai, dis is een persoon van wie ik erg walg. Dat ineteresseert me niet eens. Waarom vroge ik hem? Kan ik zo slecht tegen eenzaamheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 That's the question. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 tja/ ooit komt het; of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 En dat bedoel ik juist Ik ben niet persé vies van andermans urine ik weet wel Als jij "opwaarts" gaat en die persoon in jouw ogen niet meegaat in de cadans Je soms een keus moet maken Die niet altijd makkelijk is En wat kwijt zult raken Hij en jij. Maar ik denk dat het belangrijk lijkt, keuzes te maken Eigenlijk doe je dat altijd, hetzij onbewust Iets kwijt raken Maakt nieuw Maar oordeel niet te snel. Kwijt is kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Misschien kom je hem over 20 jaar tegen Denk ik dan wel eens, bij toeval Es kijken dan he.... Nu effe linkje zoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Lijkt verkeerde toonsoort... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Was ooit opwaarts qua drank bedoel ik dan Maar het "boeide" me niet (vergeef me het woord) Hoe "ver" de ander daar in was Maar het is ook NET Hoe je DAAR in staat Moed verloren, al verloren Soms ben je dat, lijkt het kwijt Het is wat je kunt hebben Hoeveel geduld Want (en daar ben ik van overtuigd) IEDEREEN heeft het Da's geen discussie Wat is voor jou NU belangrijk That's it Sid En dan nog... Want dat is mai. En jij bent jen. 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Iedereen heeft de twinkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Zelf kan ik soms heel slecht tegen alleen zijn Soms heb ik gewoon behoefte aan leven om me heen Soms juist helemaal niet Dan ben ik graag alleen Het is wat heit zegt Een mens kan prima alleen maar is niet gemaakt om ALTIJD alleen te zijn Zoek de "goede" mensen (vooral wanneer je de "anderen" even niet aankan) Maar aangezien ik nog geen vlieg kan doodslaan... Kom ik alleen maar mensen tegen. 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden