Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik durf niet meer naar buiten de mensen herkennen me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 it sucks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik geef geen vertrouwen meer Het wordt altijd geschonden Dan moet ik een kluizenaar worden Wedden dat dat ook niet lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Komen je ouders vandaag of morgen Mai? Je Heit van de tuinbonen, dat is toch ook wat waard. Ik ga maar eens wat kerstkadootjes inpakken. Pompidom. Relaxed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Vertrouwen geef je in goed vertrouwen. Zonder voorwaarden en verwachtingen. Anders is het geen vertrouwen meer. Dan moet het eerst verdiend worden of zo. Dat is wantrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Zeker Kate Pompidom heb gezegd dat beter niet te komen want iedereen gaat weer weg een uur of drie de tijd gelijk zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Vertrouwen geef je in goed vertrouwen. Zonder voorwaarden en verwachtingen. Anders is het geen vertrouwen meer. Dan moet het eerst verdiend worden of zo. Dat is wantrouwen. Daarom, en dat is niet aan mij besteed Ik probeer het wel, maar het lukt me niet Wan te trouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Daar ben je een te mooi mens voor. Hou je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 zou een stuk rustiger zijn Lijkt me heerlijk te kunnen wantrouwen Of heul gemeen te zijn Mss leer ik het nog es Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Sorry, voor het gejank Pfff!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 er rest nog een stukje willen kennelijk.. Ik kan niet meer en ik wil niet meer het lukt niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik vertrouw ook nogal snel. Ben een beetje naief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 (bewerkt) Yep. Hou dat niet teveel bij nadenken dan denk je het kapot en dan gaat alles kapot weten dat je naïef bent man-o-man-o-man Had ik het maar nooit geweten. 22 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Als er ooit oorlog komt, dan zal het blijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Dus dat kun je ze niet kwalijk nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Echt, ik wou dat ik het nooit had geweten Dan had ik mijn onschuld nog gehad Een open blik Het is er of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 ik leefde op vertrouwen anders is het geen leven meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Was ik het bijna kwijt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Tja, in nood weet je dat je geen vrienden hebt. Ik erf normaal de piano en bibliotheekkast van mijn ouders, maar op mijn eentje kan ik ze niet verhuizen. Niemand helpt, dus ik zal ze maar aan een opkoper laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Er staat nog een restje in de koelkast Dat gooi ik straks weg met heit en mam Die ik vertrouw Daar maar weer beginnen door te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik wist niet dat je van de nuloptie was, Mai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Vrienden bestaan niet Er zijn mensen om van te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Dat wist ik ook niet meer Maar als het steeds mis loopt Lijkt me dat uiteindelijk de enige optie.. Anders blijf ik twijfelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Ik weet het ook niet We zullen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Misschien wel ja. Raar is dat he? Ik heb bezigheden die me erdoor slepen. Nu weer op ziekenbezoek. Dus dan kan ik niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden