Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 En big time. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Wat je zaait, zul je ook oogsten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 rotten tomatoes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 (bewerkt) Die had ik laatst ook Eerder pasta-dingen maken. 21 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Eerlijk gezegd wil ik jullie nooit in het echt zien, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik at laatst lasagne met schimmelkaas, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Eerlijk gezegd wil ik jullie nooit in het echt zien, Kan ik me iets bij voorstellen Stugge Friezen * Ik hou wel van schimmelkaas Zeer on-fries Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 grappige conversatie als ik alles teruglees en dan net nog naar de echte ma Flodder III gekeken ook nog. de bedstee maar eens opzoeken dan sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 kaaskoppen hier geen rotkoppen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Hee jane! Ik vind je leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Meld me droog af voor vandaag, welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 nee, het is dat jullie in mijn verbeelding allemaal knap zijn, ik hou dat liever zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 nee, het is dat jullie in mijn verbeelding allemaal knap zijn, ik hou dat liever zo Enorm! Lieve Jen Trek je het nog wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Het moet wel he Mai, Keuze heb ik niet, Zelfdoding is geen optie voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Ik ga morgen nergens heen Het lijkt grappig, iets te regelen Bestel een fles wijn Voor de oude prijs Speciaal voor mij De pils is voor niets Fijne avond Margreeth. Love ya! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 (bewerkt) Het moet wel he Mai, Keuze heb ik niet, Zelfdoding is geen optie voor mij. Okee. Dappere. Ik geloof dat ik van je hou.... 21 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 kweenie. ik vind zelfdoding niet per se niet-dapper. Ik heb er gewoon geen zin in, Raar he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2013 Rapport Share Geplaatst 21 december 2013 Is niet raar Ik denk er wel aan Maar idd geen zin Wat een gedoe! De laffe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Zo, de clown in mij is even weg, ben mezelf, ik hoef geen rol te spelen nu. Heerlijk! Haha... Keep on rolling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Nou!!!! Zou ik blij mee zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 BT! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Co&Pe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Co&Pe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden