lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 is er geen sport die je leuk vindt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Genoeg sporten die leuk zijn. Die sporten heb ik ook allemaal gedaan. Maar ik ben gewoon echt heel erg slecht in sport. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Maar je hoeft er niet goed in te zijn het gaat om het plezier en de endorfientjes die je aanmaakt (en je blijft je er jonger door voelen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Dat is het probleem, denk ik. Ik kan niet tegen mijn verlies en ben zeer competitief. Ik moet winnen en/of presteren en als ik dat niet waar kan maken dan vind ik het echt niet leuk meer. Het enige waar ik echt heel erg veel plezier aan heb beleefd, gewoon omdat ik 200% van mezelf moest geven en niet kon falen, was Spinning. Maar ik ben op mijn 18e van mijn scooter gevallen en mijn nek kon het daarna niet volhouden. Door een nekkussen is het beter geworden, dus misschien moet ik dat eens overwegen voor het nieuwe jaar. Ik wist voor spinning niet dat ik kon zweten, nou dat heb ik bewezen. En lekker dat het voelde. Ja, dat moet ik eens gaan overwegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 ik spin ook 2 x per week en soms een marathon helemaal verslaafd aan en ja zweten, net als in de sauna heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Toen ik eraan begon dacht ik:"Wat is er nu leuk aan op een fiets zitten, je in het zweet werken en geen meter vooruit te komen?" Maar het is echt heel fijn. Fietsen, fiets zwaarder zetten, berg op, fiets lichter zetten, berg af, sprinten, uitrijden. Heerlijk. En dan boeit het ook niet dat ik na het eind van de les nog steeds op dezelfde plek sta. Muggenziften kan ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Oh meid op Radar Love staande klim en lekker meegalmer toppunt van (klein) geluk Satisfaction vd Stones idem Man Down- Rihanna helemaal te gek. en je doet het samen he ik word al lyrisch als ik eraan denk nou jij nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ik moet bekennen dat ik er nu al moe van word. Nee, even niet zo stoer. Ik moet het gewoon eens even een keer gaan doen. Even weer een proeflesje meepakken. Ik heb mijn wielrennersbroekje nog in de kast liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 gewoon opbouwen op je eigen tempo dat is het fijne beginners en gevorderden fietsen bij ons naast elkaar maakt niks uit allemaal gewoon doen goed voornemen voor 2013 nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 ik ben ff naar de finale andere draad RTL4 doeidoei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Goed voornemen van 2013 voor 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Ik vind het moeilijk om aanloop te zien als het oogsten van wat je zaaide. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 ze was de vrouw van de buurt melkboer Jen met winkel aan huis klanten bleven jaren komen nadat de zaak dicht was en de buurman dood voor haar klopte het toevallig is geen algemene uitspraak hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Wijfie, zomaar een roos voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Vreemd jane, dat ik gevoelig was aan je opmerking. Ik was wel eens, zelfs onlangs nog, op een begrafenis met weinig 'belangstellenden'. Wat zegt dat over iemand? Niet erg veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 niet persé maar kan wel natuurlijk ik heb vandaag toevallig bedacht dat ik een hele kleine crematie wil kun je online bestellen voor zo'n €2000,= en dan blijft er meer voor de kinderen over ook. mijn as mag bij het beachvolleybalveld verstrooid in de duinen Nu nog vastleggen en vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 ik ga ervan uit dat ik er allemaal niks van meekrijg, en ik moei me er dus niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Mijn begrafenis/crematie (nabestaanden mogen kiezen) laten beschrijven. Simpele kist, simpele krans, 'De steen' van Paul de Leeuw en nadien een feestje met koud drinken (ipv koffie thee) en frituur. Hoop het nog lang niet nodig te zijn, maar vond het wel geruststellend om te weten dat het beschreven staat en dat er voldoende geld overblijft voor andere zaken. Mijn uitvaartverzekering kreeg ik als cadeautje op mijn 18e verjaardag, maandpremie is laag, maar ik ben voor minstens 18.000 euro verzekerd. Vond het toen maar een luguber verjaardagscadeautje, maar er nu wel blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 wie gaf je die cadeau? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 (bewerkt) wie gaf je die cadeau? Mijn ouders. Op mijn 18e verjaardag kreeg ik drie dingen. Mijn eerste autorijles, mijn eigen zorgverzekering en mijn eigen uitvaartverzekering. Het stond niet alleen op mijn naam, maar ik mocht het vanaf die leeftijd ook helemaal zelf betalen. Edit: Ik grapte nog dat mijn 18e verjaardag me alleen maar geld ging kosten, vonden mijn ouders niet grappig. Maar ik zei niet meer dan de waarheid. 20 december 2013 bewerkt door Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 ludiek kado zeg, frituur is wel leuk ja en wat als er overblijft krijg je dan terug?Dochter wil film kijken op mijn laptop een goed e welterusten dus ik moet verplicht lezen hoezo grenzen??????????? :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Haha, dochters wil is wet. Slaap lekker! Ik moet zeggen dat ik het nooit echt erg heb gevonden. Ik moest maandelijks 40 gulden overhouden van mijn inkomen. Dat waren nog de tijden dat zorgverzekeringen erg goedkoop waren. Drie sterren en maar 35 gulden. Hield ik de 40 euro niet over dan kreeg ik een preek van mijn vader. En nee, hij had geen enkele zeggenschap of beheer over mijn rekening, maar ik was altijd veel te eerlijk of ik iets wel of niet had betaald. Zo ben ik toch een beetje wegwijs gemaakt op financieel vlak. Mocht ik ooit kinderen krijgen dan doe ik het op dezelfde manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Welterusten. vandaag ook geen alcoholhoudende dranken genuttigd, Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Het was geweldig!!! Jammer dat ik voor het einde terug moest Om de laatste trein te halen Heb me geen moment verveeld Wat een show Wat een samenspel Wat een gevoel! En een lift terug Vanaf station Samen met een jochie die ik aansprak in de trein Had ie nog nooit mee gemaakt... 'T is hoe je d'r in staat... Weet ie dat ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 (bewerkt) Goede oude bekenden De duiker, die op zee zit en de zangeres die les geeft aan conservatorium in A'dam Losse flodders, voor de grap Omdat de sfeer ok was Men sprak van mijn ogen.. 't is wat! 20 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden