Spring naar bijdragen

Vrijdag 20-12-2012


Afwezig

Aanbevolen berichten

Dat is het probleem, denk ik. Ik kan niet tegen mijn verlies en ben zeer competitief. Ik moet winnen en/of presteren en als ik dat niet waar kan maken dan vind ik het echt niet leuk meer. Het enige waar ik echt heel erg veel plezier aan heb beleefd, gewoon omdat ik 200% van mezelf moest geven en niet kon falen, was Spinning. Maar ik ben op mijn 18e van mijn scooter gevallen en mijn nek kon het daarna niet volhouden. Door een nekkussen is het beter geworden, dus misschien moet ik dat eens overwegen voor het nieuwe jaar. Ik wist voor spinning niet dat ik kon zweten, nou dat heb ik bewezen. En lekker dat het voelde. Ja, dat moet ik eens gaan overwegen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik eraan begon dacht ik:"Wat is er nu leuk aan op een fiets zitten, je in het zweet werken en geen meter vooruit te komen?"  Maar het is echt heel fijn. Fietsen, fiets zwaarder zetten, berg op, fiets lichter zetten, berg af, sprinten, uitrijden. Heerlijk. En dan boeit het ook niet dat ik na het eind van de les nog steeds op dezelfde plek sta. Muggenziften kan ik wel. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

niet persé

maar kan wel natuurlijk

ik heb vandaag toevallig bedacht

dat ik een hele kleine crematie wil

kun je online bestellen voor zo'n

€2000,= en dan blijft er meer voor

de kinderen over ook.

mijn as mag bij het beachvolleybalveld

verstrooid in de duinen

Nu nog vastleggen

en vertellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn begrafenis/crematie (nabestaanden mogen kiezen) laten beschrijven. Simpele kist, simpele krans, 'De steen' van Paul de Leeuw en nadien een feestje met koud drinken (ipv koffie thee) en frituur. Hoop het nog lang niet nodig te zijn, maar vond het wel geruststellend om te weten dat het beschreven staat en dat er voldoende geld overblijft voor andere zaken. Mijn uitvaartverzekering kreeg ik als cadeautje op mijn 18e verjaardag, maandpremie is laag, maar ik ben voor minstens 18.000 euro verzekerd. Vond het toen maar een luguber verjaardagscadeautje, maar er nu wel blij mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wie gaf je die cadeau?

Mijn ouders. 

Op mijn 18e verjaardag kreeg ik drie dingen. Mijn eerste autorijles, mijn eigen zorgverzekering en mijn eigen uitvaartverzekering. Het stond niet alleen op mijn naam, maar ik mocht het vanaf die leeftijd ook helemaal zelf betalen. 

Edit: Ik grapte nog dat mijn 18e verjaardag me alleen maar geld ging kosten, vonden mijn ouders niet grappig. Maar ik zei niet meer dan de waarheid. :P 

bewerkt door Madeleine
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, dochters wil is wet. ;)

Slaap lekker! 

Ik moet zeggen dat ik het nooit echt erg heb gevonden. Ik moest maandelijks 40 gulden overhouden van mijn inkomen. Dat waren nog de tijden dat zorgverzekeringen erg goedkoop waren. Drie sterren en maar 35 gulden.  :face-icon-small-shocked: Hield ik de 40 euro niet over dan kreeg ik een preek van mijn vader. En nee, hij had geen enkele zeggenschap of beheer over mijn rekening, maar ik was altijd veel te eerlijk of ik iets wel of niet had betaald. :P Zo ben ik toch een beetje wegwijs gemaakt op financieel vlak. Mocht ik ooit kinderen krijgen dan doe ik het op dezelfde manier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was geweldig!!!

 

Jammer dat ik voor het einde terug moest

Om de laatste trein te halen

 

Heb me geen moment verveeld

 

Wat een show

Wat een samenspel

Wat een gevoel!

 

En een lift terug 

Vanaf station

 

Samen met een jochie die ik aansprak in de trein

Had ie nog nooit mee gemaakt...

 

'T is hoe je d'r in staat...

Weet ie dat ook weer

 

 

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede oude bekenden

 

De duiker, die op zee zit

 

en de zangeres die les geeft

aan conservatorium in A'dam

 

Losse flodders, voor de grap

Omdat de sfeer ok was

 

Men sprak van mijn ogen..

't is wat!

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...