Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 What's goning on? Ik las de marathon van sneek Kruipend stond er niet bij Ik ben niet boos Ik ben wel blij voor Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Droevig mag ook Denk dat ik dat ook wel zou zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ik weet het niet Mai. Ik begrijp Agnieta vandaag niet zo goed, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Weet je waar ik zin in heb? Degene die het raadt, krijgt een gratis slinger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ik zou wel willen delen, Ag, maar op een openbaar forum kan dat niet. Ik benijd jopie en haar manier om te delen zonder te delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Daarom vroeg ik ook wat bedoel je Agnieta Maar ik geloof dat ik het nu wel snap Eigenlijk heb ik geen zin om te raden Ik wil het nieuwe woord niet ter berde brengen Slingers, daar zou je het ook nog over kunnen hebben Ooit maakte ik ze als meisje voor Eye Wijkstra Viervoudig moordenaar dienders van de wet (het was maar een film) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ik vind Jen behoorlijk delen Zowel in haar gemoed als in slingers evt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Maar nu weten jullie nog altijd niet waar ik zin in heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Droevig. Das wat anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ritalin!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Hihi, nee, maar je brengt me op onverstandige ideeën Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Bijna boos Saint... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ik zei nix! Fikkie an, koppie droomthee en een mooi verhaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 n.... z.....n Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 neuzelen? Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 (bewerkt) Heb je het al.. TV kapot, Nederlandsch dictee der Nederlandsche taal.. Een Belg. 18 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 met 13 fouten en dat is dan de beste benieuwd wat de slechtste gescoord heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 twee woorden Jane. Hoewel neuzelen... mmmmmmmmmmmm geen idee wat het is maar het klinkt zalig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 dan stond er ook nog een L.. ... Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 volgens mij neuzelt onze felle graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 (bewerkt) Equivialent van jeuzelen Maar das met een J 18 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 N.... Z.E..EN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Slaap ze wijfie, en hou je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 NU ZOENEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2013 Rapport Share Geplaatst 18 december 2013 Ik loop zo naar de brug Ik denk dat de maan mooi is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden