Chokke Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Ik ben al vele jaren alcohol verslaafd en ik wil er echt vanaf geraken, ik dronk iedere dag heel veel. Nu heb ik sinds een week baclofen leren kennen en voorlopig ben ik al enkele dagen zonder alcohol. Dit is iets wat ik al jaren niet meer heb meegemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2013 Rapport Share Geplaatst 11 december 2013 Welkom Chokke, je zult je snel thuisvoelen als je onze speciale baclofendraad hebt ontdekt, maar misschien ben je daar al ik zie dat je 4 berichten hebt geplaatst. Wat heerlijk voor je dat nu blijkt dat je geen drank meer nodig hebt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Goedemorgen Chokke, Wat fijn dat je al een paar dagen niet gedronken hebt. Dat geeft moed. Welkom hier. Ik hoop dat je je draai hier vindt. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Hallo Chokke, Heel goed dat je de motivatie om te stoppen gevonden hebt en dat je een begin hebt gemaakt met een nieuw leven. Hier kun je af en toe even lekker stoom afblazen. Ik hoop dat je iets aan het forum hebt. Arjan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chokke Geplaatst 13 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 verdorie vandaag weer gedronken, ik voel mezelf weer een grote loser pffffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Bij leren lopen , hoort vallen . Bij van de drank afkomen , kan een terugval voorkomen . Je bent op je snuf gegaan , joh krabbel overeind , schud even flink je hoofd . En ga door daar waar je was gebleven , niet opnieuw beginnen , want dan struikel je vermoedelijk weer over het zelfde / volgende steentje . zukztrezz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Chokke je mag mijn "handtekening" wel delen voorlopig. Je wilt er van af maar hebt jaren gedronken t zou wel (te?) mooi zijn als je daar in 1 keer klaar mee zou zijn, maar in 2 x mag ook hoor knietjes afstoffen bek op t stuur en doorfietsen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Zeker balen, de rest weggieten? Morgen weer een nieuwe dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden