Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 Ik weet niet wat ik ben. Toch wel een beetje hyper. Moest ook later rilatine nemen dan anders omdat ik nog auto moest rijden. Nu zou hij uitgewerkt moeten zijn schat ik in, maar toch.
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 maakt niet uit wat geen drank da`s klaar
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 spellen spelen op internet, muziek zoeken en luisteren. zoeken op google, helpt mij ook
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 zoeken op google... ja da's een goeie. Ik heb wel een aantal dingen uit te zoeken.
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 ja da's belangrijk. Bezig zijn met zinnige zaken. Slapen lukt toch niet.
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 zinnige zaken? Onzinnige zaken had ik het over, je gedachten verzetten
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 bedtijd langzamerhand voor mij Jen. zoek iets leuks, muziek waar je van houd (Youtube), Google op een recept. Google op breien of weet ik wat, het houd je bezig
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 Bij mij hetzelfde Ag. En ook een beetje ongezonde nieuwsgierigheid
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Geplaatst 7 december 2013 Slaapwel AR, en bedankt voor het gezelschap en de tips. Meer dan gezelschap heeft een mens soms niet nodig.
Mai Geplaatst 8 december 2013 Rapport Geplaatst 8 december 2013 'Nacht Na de erwtensoep nog maar es duiken
Mai Geplaatst 8 december 2013 Rapport Geplaatst 8 december 2013 Ik luister de stilte En volgens mij was het daarnet geen vuurwerk...
Jen Geplaatst 8 december 2013 Rapport Geplaatst 8 december 2013 op = moe? Ik heb behoefte aan iemand die me muziekjes speelt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden