Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 ah, wat voor spellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Bingo en yahtzee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 nee ben niet opgelaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Ik weet niet wat ik ben. Toch wel een beetje hyper. Moest ook later rilatine nemen dan anders omdat ik nog auto moest rijden. Nu zou hij uitgewerkt moeten zijn schat ik in, maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 zoek iets leuks Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 afleiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 maakt niet uit wat geen drank da`s klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 spellen spelen op internet, muziek zoeken en luisteren. zoeken op google, helpt mij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 zoeken op google... ja da's een goeie. Ik heb wel een aantal dingen uit te zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 blijf bezig dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 verzet je zinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 ja da's belangrijk. Bezig zijn met zinnige zaken. Slapen lukt toch niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 zinnige zaken? Onzinnige zaken had ik het over, je gedachten verzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Hahaha, ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 bedtijd langzamerhand voor mij Jen. zoek iets leuks, muziek waar je van houd (Youtube), Google op een recept. Google op breien of weet ik wat, het houd je bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Bij mij hetzelfde Ag. En ook een beetje ongezonde nieuwsgierigheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 truste tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Slaapwel AR, en bedankt voor het gezelschap en de tips. Meer dan gezelschap heeft een mens soms niet nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Slaapwel Ag. En dag Hardleers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Hoi Inkiepinkie, ook slapeloos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 'Nacht Na de erwtensoep nog maar es duiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Dag Mai. Heb je geen liedje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Ik luister de stilte En volgens mij was het daarnet geen vuurwerk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 op = moe? Ik heb behoefte aan iemand die me muziekjes speelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden