Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 november 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

:moon:Goh ik ben nog de enige momenteel.

 

@ Jen: op naar de volgende ronde! Gefeliciteerd.

 

@ Jaap: ik zie het net als Jane: een blijk van vertrouwen. Gelukkig heb je nog een beetje tijd om na te denken. Maar snel naar bed voor je koude voeten krijgt!

 

@ Aggie en Albert: van harte gefeliciteerd met jullie drie maanden! Aggie houdt niet van slingers (als ik me goed herinner), dus daarom een grote bos bloemen!

:rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

 

@ Sowhat: wat vervelend voor je zoon. Weten jullie nu wie die aanrijding heeft veroorzaakt?

 

@ Wijfie: gelukkig is het goed gegaan vanavond en was je er weer even lekker uit.

 

@ Ztiertje: wat een leuke pup. Smelt, smelt. Net zo eigenwijs als zijn baas? Prima, dan weet je wat je eraan hebt!

 

@ Erik: goed dat je niet bent gaan drinken. Houden zo man!

Ik ken alleen maar de situatie dat degene die de medicijnen uitzet, niet dezelfde is die ze uitdeelt, als extra controle. Ik hoop dat je morgen een goed gesprek hebt.

 

Voor iedereen welterusten en slaap lekker. Alle dagpacters zijn nog aan boord zo te lezen. Goed gedaan! Houden zo!!!

 

Lytse.

bewerkt door Lytse
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...