Gast Hannah1 Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Ik heb p.o aangevinkt "log mij automatisch in"hoe krijg ik dat er weer vanaf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 (bewerkt) hoi Hanna, al je internet geschiedenis gewist? bij Eigen schappen internet. als ik mezelf aanmeld op t forum staat onder het wachtwoord balkje een autoomatisch aanmelden vlinkje deze kan je dan uit vinken..is dat m niet? (er staat onthoud mij) succes 20 november 2013 bewerkt door Trijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moderator Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Beste Hannah1, Eerst moet je uitloggen. Dan weer inloggen en 'log mij automatisch in' NIET aanvinken. Succes! Vriendelijke groeten, de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Zou dat trouwens niet aangepast kunnen worden? Nu staat er steeds onthoud mij. Automatisch. Terwijl het misschien prettiger is als je dat wil dat je het actief aanvinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Jaap z'n idee, Aak, niet het vinkje auto aanvinken maar aflaten. Goeddie plannie, mod??? Ik vind dat auto aanvinken wel wat hebben, hoor, minder makkelijk gegluur. Maar met gedeelde gebruikers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden