Spring naar bijdragen

Constipatie na abstinentie.


Asterix

Aanbevolen berichten

Herkennen sommigen zich hierin?

Toen ik eind juni stopte met bieren stopte ik al ook snel met poepen, ik leek wel een konijntje 's morgens op de wc.

 

Eten deed ik wel goed, dus waar het blijft, beats me.

 

Poeiers gehad van de HA en die hielpen, daarna begon ik dus weer met die rotwijn en was het toileteren ook weer normaal.

 

Ben nu amper weer een week gestopt en de boel zit weer op slot.

Ik heb er geen last van verder, maar vroeg me af of dit vaker voorkomt.

 

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Asterix,

 

Nu je gestopt bent met alcohol, merk je dat dit zijn weerslag heeft op je darmen. Je vraagt je af of dit vaker voorkomt.

 

Veel mensen ervaren ontwenningsverschijnselen bij het stoppen met drinken, zoals trillen, misselijk worden en transpireren. Ook je maag en darmen kunnen van slag raken wanneer je stopt met drinken. Dat kan braken tot gevolg hebben, diarree – of juist obstipatie. Een bekende klacht dus bij het ontwennen. Deze verschijnselen verdwijnen doorgaans binnen een paar dagen tot een week. Elke dag zul je je wat beter voelen, als je gestopt blijft. Succes!

 

Vriendelijke groet,

De moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

hallo

 

ik kan mij na een jaar en 3 maanden niet heugen dat ik er geen last van heb gehad  ik of beter gezegt mijn lichaam doet mij kannone zeer 

movicolon gehad helpt nauwelijks weel water drinken lost de boel wel op maar de pijn blijft met name de maag en dikke darm en slok darm 

gereglt loop ik bij mijn huis arts maar die zegt dat ik moet stoppen met drinken ...????? dat doe ik toch 1 jaar en 3 maanden ga door een hel 

maar ik ga door hulp of geen hulp ik kom er wel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...