liekelief Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Ik ben Lieke. Ik heb mij gisteren aangemeld voor hulp om te stoppen met drinken. Even had ik de hoop om te kunnen minderen, maar daar geloof ik niet meer in, na 2 bier zeg ik geen nee tegen nummer 3.Ik ga het forum uitpluizen, vast goedde tips en trucs.Groet Lieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Een hele goede morgen Liefkelief.Ja ik had je gisteren en vandaag al gezien. Top meid dat je je aangemeld hebt. Heb je ditjes en datjes ook al gevonden?Ja de eerste tip is, vandaag neem je de eerste niet en dat moet lukken.Ten tweede, veel op de dagdraad komen. Het is een virtuele huiskamer waar iedereen ff binnenkomt en z'n verhaal doet. Vooral in het begin is dat o zo belangrijk, zeker als je trek in drank krijgt.Door dat op te schrijven gebeurd het nog al eens dat die dan verdwijnt en je opgelucht adem kan halen.Ook veel water of iets dergelijks drinken, dan ontgift je je lichaam.Goed eten, zeker als je trek krijgt want met een volle maag heb je minder trek.Ik wens je heel veel suc6 bij ons. Samen gaan we er tegenaan.Lieve groet Bol:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 welkom liekelief moedig van je hoor om hier je aan te melden je eerste stap is gezet moet je maar denken . liefs van bloempje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Het begin is gemaakt liekelief! Heel veel succes en sterkte.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst 15 september 2010 Hoi LiekeliefHoop dat je veel steun ondervindt bij het forum.Ik ben hier ook nog niet zolang maar heb al heel wat tips gevonden.Ben op de 10e dag min 1Kon het gelukkig gisteren bij 2 biertjes laten. Ik had ook normaal geen rem.Misschien wil je iets meer over jezelf vertellen zoals leeftijd en gezinssituatie. Hoeft niet hoor.Tot op de dagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
liekelief Geplaatst 16 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Lieke dus, bijna 40, getrouwdt ,2 grote zonen, 2 honden en een parttime baan.Sinds ruim 4 weken ben ik gestopt met roken en blowen (zeer matige blower, kettingrookster)en dat gaat supergoed. Geen peuk meer aangeraakt. En als ik dan toch bezig ben met levensstijl te veranderen, dan mijn drankgebruik ook aanpakken.Ik heb het al eerder geprobeerd, maar in mijn uppie redt ik het niet, vandaar hulp erbij gezocht.Ook bij het stoppen met roken wordt ik begeleidt door een dame van de `rookpoli`.Ik heb gemengde gevoelens over het stoppen met drinken, aan de ene kant snak ik naar de bevrijding, aan de andere kant voelt het of ik een vriend kwijtraak. Maar die vriend was niet een goedde hoor, ik liet me bijna altijd meeslepen. Kon/kan er geen genoeg van krijgen, doorgaan tot het op is.... .Ik drink alleen bier, staat hier nog een fles wijn in de kast sinds de kerst, ik taal er niet naar.Ook mijn man is goed bezig, ook gestopt met roken en hulp gezocht om zijn blowgedrag te minderen/stoppen. Jaja, in huize Lieke verandert er veel, lol.Groetjes Lieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden