MrBrownstone Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Ik zou me ook even voorstellen,Ik ben een man van 30 ik drink al 5 a 6 jaar elke dag.de laatste 3 jaar drink ik alleen Jack Daniels met cola, en dus ook in die volgorde.sinds een paar manden ben ik ook vader geworden en ik wil NIET meer elke dag drinken, gewoon eens in het weekend voor de gezelligheid.ik hoop hier wat tips te vinden om dit een succes te laten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Hallo Mr. Brown,Allereerst welkom op het forum, en wat leuk voor je dat je een kleine hebt. Je eerste? Ja dan is stoppen of minderen heel goed, al is het alleen al voor die kleine.Hoe vaak hoor je niet dat een van de ouders het kindje heeft laten vallen omdat ze dronken waren.En hoe vaak hoor je niet dat de kinderen zo veel pijn hebben als ouders drinken. Vaak dat kinderen dan tussen ruzie van de ouders moeten komen. Wat voor een verantwoording kinderen van alci's krijgen omdat ze het zelf niet aan kunnen. Kinderen die verwaarloosd worden.Daarom ben ik blij dat je de stap genomen hebt. Heb je wel eens geprobeerd om een tijdje droog te staan? Ook dan kom je vaak te weten of minderen of helemaal stoppen voor jou werkt.We zitten op ditjes en datjes dagdraad. Misschien heb je zin om daar eens langs te gaan?Nogmaals welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Hee mister B.Welkom hier.Voor je kinderen wil je graag het beste.En dat gaat niet als je te veel drinkt.Persoonlijk heb ik erg veel gehad aan de ADB training hier,dan krijg je individuele begeleiding in het uitzoeken waar jetriggers liggen, wat je helpende gedachten zijn om je doel te bereikenen wat de beste manier is die bij jou past.Het forum kan daar heel ondersteunend bij zijn, omdat er veel ervaringis bij de mensen hier en weinig veroordeling, want ja we zijn tenslottede ervaringsdeskundigen he. In de virtuele huiskamer die Bol al noemdeis er altijd wel iemand voor je als je steun of hulp nodig hebt en t is er ooknog eens gezellig meestal. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden