Spring naar bijdragen

eerste keer


glen

Aanbevolen berichten

oke daar gaan we dan mijn naam is dus Glen Jansen
en ben alcehol verslaafd ik drink om mijn angsten kwijd te raaken maar merk dat dat niet helpt als ik veel drink. ik drink op een dag 13 halfe liters bier plus dat ik daar ook nog eens medicatie bij gebruik
ik heb een angst stoornis en merk dat als ik drink dat dat weg gaat maar het probleem is je hebt steeds meer nodig wand het gaat niet meer werken en daar will ik vanaf overal vanaf om een nieuwe start te beginnen .ik heb veel verdriet doordat ik drink en hoop dat ik hier iemand vind die mij helpt om er zamen door heen te komen ik weet niet zo goed meer wat ik moet vertellen .

bedankt Glen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo daar ben ik weer.
Ik heet Bolletje en ben hier al een jaar. en ook vanaf 25 dec. één jaar droog. Niet dat, toen ik hier kwam, ik zo gemotiveerd was om te stoppen, dat is er gewoon van gekomen, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. fijne mensen, veel herkenning van anderen, begrip, meeleven, dingen aan geven hoe ik het het beste zou kunnen gaan doen maar vooral heel veel warmte.
Wij zitten op dagdraad. Daar waar jij nu een berichtje geplaatst hebt bij Ïk zoek een maatje"daar boven zie je een rij met allemaal draadjes staan. "wie is wie"Daar kun je schrijven wie je bent hoe oud je bent getrouwd of niet, event. dieren die je hebt, afé, net wat je wilt. Daarnaast staat "thema's"enz. dus een heel rijtje met draadjes.
Ook zie je de draar "ditjes datjes en dagdraad. Als je dat aan klinkt dan zie je ook weer een hele rij staan.
Als je dan op de datum van vandaag klikt en de dag, dan kom je bij onze huiskamer, daar zitten we altijd, en daar kun je mee praten of dingen vertellen die je kwijt wilt.
Het beste zou zijn als je daar mee draait en kijkt bij wie je een prettig gevoel krijgt. Dan zou je die kunnen vragen of die je maatje wil worden. Dan ken je elkaar al een beetje en is het wat gemakkelijker.
Bij ons zijn meerderen die last hebben van angsten. Grotendeels veroorzaakt door de alcohol. als je gedronken hebt, voel je die angst niet meer zo erg maar als je weer wat nuchter bent, komt het twee keer zo hard terug.
Nou zie ik je daar.
Alvast van harte welkom en ik hoop dat je er veel aan zal hebben.
lieve groet Bol:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...