Spring naar bijdragen

nieuw hier...


flipse

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...

Hai Sha,

Welkom op het forum :present:
Als je wilt kun je je voorstellen onder het kopje 'wie is wie', daar lees je
ook anderen met hun 'probleem'.
Voor ons ook wel leuk om wat meer over je te horen :rose:
Ik wens je alvast succes bij de strijd tegen de alcohol.

Grtjs Sha. (Hmmm........nu moet ik natuurlijk voortaan zeker mijn naam voluit gebruiken :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai mammabol,

Welkom op het forum :present:
Als je wilt kun je je ook voorstellen onder het kopje 'wie is wie', daar lees je
ook anderen met hun 'probleem' en daar kijken denk ik meer mensen dan hier.
Je zit hier op de juiste plek als je wilt praten met anderen en hun 'alcoholverslaving'.
Ik wens je alvast succes bij de strijd tegen de alcohol.

In de rubriek 'ditjes en datjes' kun je iedere dag meepraten in de huiskamer.
Gewoon op de dag van vandaag klikken en naar de laatste bladzijde gaan.
Hoop je daar te zien! Ik bedoel..............te horen :D

Groetjes Shahire.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom mammabol,
steeds meer mensen gaan zich nu hier voor stellen,
deze draad is eigenlijk bedoeld voor een één op één maatje.
De wie is wie, daar wordt je dus verwelkomd en gesteund.
In het buitenland, ben je ge isoleerd of valt dat mee?
Gelukkig is deze virtuele wereld hier voor iedereen en maakt het niet uit
waar je zit. EWen gezin en alles wat je nodig hebt, geeft geen garantie he
om gelukkig te zijn. Juist dat ongelukkige, ontevredene gevoel bezorgde mij juist
een schuldkomplex waardoor ik ging drinken.
En zo doe je het dus nooit goed.
Mijn ervaring is dat ik zonder alcohol toch beter funktioneer.
Dat gun ik jou ook, succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Nou hier ben ik dan.
Ik heb het hele forum een beetje rond gekeken en ben erg onder de indruk van de verhalen.
Veel herkenbare zaken maar vooral verhalen die met het hart zijn geschreven en dat spreekt mij erg aan.
Momenteel lig ik in scheiding en schrijf dit nu vanuit mijn prachtige huis, op mijn verjaardag maar wel alleen met de hond.
Dit is mijn derde scheiding van weer een fantastische vrouw welke het op het laatst niet meer aankunnen zoals ik met het gezinsleven omgaan.
Vol zelfmedelijden zoek ik dus een maatje (liefst een dame omdat die beter de gevoelens kunnen begrijpen van een vrouw) om mij te helpen met mijn poging om nu eens echt van de drank af te blijven en, zeker zo belangrijk, mij te helpen te waarderen wat ik heb op het moment dat alles nog goed is. Ik kom er meestal achter als het te laat is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Domoor, welkom hier
en je bent ook een slimpo om hiet te komen
en een maatje te zoeken
Dat dat een vrouw zou moeten zijn, lijkt me niet
als jij een man bent, word je ook het beste begrepen door een man
dan kan het juist een valkuil zijn, weer zo'n begrijpende vrouw te zoeken
als maatje. Je zoekt toch niet voor een ex of een mogelijke toekomstige partner?
Het gaat nu om jou! en om jouw probleem met drank en je onvermogen niet te zien
wat je hebt ipv wat je niet hebt.
Misschien op de dagdraad daar eens goed over van gedachten wisselen, zodat je inzicht krijgt in dat stuk.
Mijn ervaring is wel, dat de kwartjes die dan vallen, pas echt beklijven als je de drank kunt laten staan.
ik wens je veel succes en hoop je nog vaak hier te lezen.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je reactie Jane.
Ik ben zeker niet op zoek naar een toekomstige partner. Ben er wel even klaar mee.
Eerst zelf de draad oppakken. Dat gaat me overigens goed af.
Ik heb een drukke baan maar momenteel vindt ik meer tijd voor andere zaken.
Vreemd eigenlijk, ook dat was een verwijt: "Je hebt het veel te druk met je werk i.p.v. met ons"

De reden dat ik naar een vrouw vraag is dat ik momenteel veel verkeerde dingen zeg tegen mijn aankomende ex.
Dat is een soort van misplaatste zelfverdediging. Ik wil graag steun bij het droogstaan maar ook zeker tips om niet elke keer het verkeerde te zeggen tegen mijn ex.
Dat is namelijk zeker niet wat zij verdiend. Ik denk dat vrouwen mij daar beter in kunnen adviseren????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent pas klaar met leren als al je vingers even lang zijn. ;)
Welkom hier Domoor, je had wel een positievere nick voor jezelf mogen kiezen, want zo dom ben je denk ik nog niet. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Spud, dat dacht ik ook niet van mijzelf maar als je telkens weer in dezelfde kuil loopt kan je ook niet zeggen dat je erg slim bent.
Ik hoop mijn Nick binnen dekortste tijd te kunnen veranderen in "slimtro". Dat is een samenvoeging van slim en trots.
Ook dat laatste is momenteel niet aan de orde terwijl ik toch altijd die trotse uitstraling heb gehad.
Ik heb altijd alles voor elkaar gehad maar nu zit ik toch echt met een hoop zelfmedelijde en een leeg gevoel van binnen.

Overigens moet ik zeggen dat dit forum een geweldig initiatief is. Ik had nooit zoveel op met dit soort zaken maar ik voel me erg prettig met de kans om met lotgenoten te kunnen spreken en de reacties zijn zeer warm naar elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

quote:


Originally posted by:
flipse

nou nieuw hier dus, ik zou graag met iemand in contact komen met ong. het zelfde probleem, ik drink thuis niet maar altijd met anderen of kroeg en dan gaat het onherroepelijk mis ong. zelfde leeftijd zou fijn zijn (onder 40)




I don't predict the future

I don't care about the past!


hey die quote ; robbie robertsen
gaaf ga m gelijk draaien......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...