debrecen Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Hoi beste mensen, Ik ben 40 jaar oud en drink al jaren. Ik wil graag stoppen en praten met lotgenoten. Schrijf aub!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Hoi debrecen, welkom hier!!! Je bent hier op het goede adres, hier delen we al onze ervaringen rond alcohol, het gebruiken, het stoppen, het ermee minderen , enzovoort. Je bent niet alleen! Goed dat je de stap hebt genomen om hier te komen, ik hoop dat je hier veel steun en erkenning zult vinden. Vaak zitten we op de Ditjes, Datjes en Dagdraad, waar we al onze beslommeringen opschrijven, dus de dingen die ons bezighouden , soms vrolijk, met een knipoog, soms somber omdat dingen niet gaan zoals we willen. En soms omdat we gewoon iets van ons af willen schrijven. Ook op alcoholgebied. Schrijf wat je wilt schrijven, we zijn met velen dus is er altijd wel iemand die reageert! Goed dat je deze stap hebt genomen! Veel succes gewenst en ik hoop je te lezen op de Ditjes, Datjes en Dagdraad! Liefs, Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Hoi debrecen, als je schrijft onder Wie is wie en je daar voorstelt, krijg je snel meer reakties! Liefs, Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Welkom Debrecen; hopelijk voel je je snel thuis hier op het forum en heb je er veel aan. het zal even veel zijn, al die draadjes, maar dat went best snel als je eenmaal actief meedoet. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2012 Welkom Debrecen, Je eerste stap is al genomen door je hier aan te melden de tweede stap is om te zorgen dat je nu geen drank meer in huis hebt dan kun je vandaag ook dat eerste glas niet nemen en zolang je dat eerste glas niet neemt zul je ook niet de bodem van de fles zien verder veel hier komen en schrijven en vooral bezig blijven als je gedachte zich naar de drank afleiden niemand zal je zeggen dat het makkelijk is maar het is te doen Debrecen zelf heb ik de online behandeling gedaan en heb er enorm veel aan gehad ik wens je veel succes bij je strijd tegen de alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden