Minnie300 Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 wie heeft er nog geen maatje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Hallo Esmee, Misschien is het een goed idee, om je voor te stellen op "Wie is wie" . We leren je dan een beetje kennen. Verder hebben wij hier een virtuele huiskamer, op ditjes en datjes, de dagdraad. Daar zijn meestal wel mensen te vinden, waardoor je eerder antwoord krijgt. Ik hoop je daar te zien. Succes met het AdB (Alcohol de Baas) worden, hoe je het ook gaat proberen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Je komt idd. wel aardig zomaar de deur binnenvallen Esmee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misty 45 Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 hoi hoi ik zoek nog een maatje ben nu 13 dagen dat ik niks heb gehad... en heb geen last van het gebruik van refusal..... maar zoek een maatje waar je er mee over kan kletsen.... wat je zoal bezig houdt en zoek nog naar tips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
laura Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Hoi Minnie, Zoek je nog een maatje? Ik heb mij net vandaag aangemeld. Gr laura Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Misty, stel je voor op "wie is wie" als je wilt. Verder hebben we een virtuele huiskamer onder ditjes en datjes, de dagdraad. Daar tref je meer mensen aan. Ik heb helaas al maatjes, anders was je natuurlijk welkom geweest. Succes, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 12 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2023 Waar vind ik de huiskamer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2023 Onder Ditjes, datjes en dagdraad, op de datum van vandaag klikken en je kunt meekletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden