Bethanie Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Hallo, ik heb me vandaag aangemeld bij dit forum. Ben nu precies een week geleden gestopt met alcohol. Erg ziek van geweest, gaat nu wat beter. Emotioneel gaat het het helemaal niet. Zou wel willen weten of dit tijdelijk is, paniek, prikkelbaar, emotioneel. Voel me groot deel van de dag echt ontredderd. Hoort dit erbij en gaat dit over? Sorry, ik stel me voor en begin meteen vragen te stellen. Nou ja ik ben dus Beth hoop hier herkenning en steun te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Hoi Beth,Allereerst welkom op ons forum meis. En natuurlijk mag je beginnen met vragen, het zit je hoog dus misschien kunnen we proberen je wat gerust te stellen.Angst, depressieve gevoelens, paniekaanvallen kunnen inderdaad te maken hebben met ontwenningsverschijnselen. Maar ook door de drank kunnen deze gevoelens veroorzaakt worden, alleen die heb je misschien altijd weg gedronken. Nu je niet meer drinkt komt dat in alle hevigheid terug, dus waar hebben die gevoelens mee te maken????Voor mijzelf was het in het begin in ieder geval erg belangrijk dat ik veel op het forum was, en alles vroeg waar ik mee zat. Ik had het gevoel dat ik eindelijk kon delen. Er waren hier altijd mensen die mij hielpen met m'n onzekerheden en m'n vragen.Ik hoop jou ook gauw te zien bij ditjes en datjes en vraag maar hoor, iedereen staat voor je klaar.Ik wens je heel veel sterkte en weet dat je hier nooit alleen bent.Lieve groet Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 16 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Bedankt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Hallo Bethanie, welkom op het forum. Het heeft mij erg veel steun gegeven, zeker in mn eerste maanden van het stoppen.Je profiel staat open, je naam is ook nog blauw als je kijkt bij wie staat ingelogd. Ik heb de moderator een berichtje gestuurd met de vraag of ze dit willen aanpassen.Wat je nu zelf kunt doen is je gegevens, als die erin staan, zoals naam en woonplaats ff verwijderen. Laat dit je ajb niet afschrikken, je komt er wel achter hoe alles werkt. Easy does it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Alles kun je bespreken op de dagdraad, in de kolom te vinden onder; Ditjes en datjes & dagdraad. Schrijf lekker mee als je zin hebt.Onder aan de pagina staat; Vernieuwen. Als je hier op klikt ververst de pagina. Dit kan ook met de F5 functietoets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
liekelief Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Hallo Bethanie,Welkom, ik ben ook net nieuw. Goed zeg dat je al gestopt bent. Volgens mij hoort het er idd bij, ik ben ook een jankbak op het moment. Ik lees het ook van anderen, dus joy the club, lol. Ook ik vraag me af, gaat dit wel voorbij? is dit normaal? enz enz. Ik ben van mening dat dit idd van voorbij gaande aard is, je moet jezelf hervinden. En dus door dit gedoe heen, je komt er niet omheen. Go girl.Liefs van Lieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 16 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Naam kon ik niet verwijderen, wel plaatsnaam. Klopt dit? Moet ik nog iets doen nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Beth welkom . wij zitten op de ditjes en datjes dagdraad. dat is onze 'huiskamer' waar iedereen welkom is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Hallo Beth welkom hier!Hoop dat het al wat beter gaat in de emotionele rollercoaster....Zelf was ik vooral zeer prikkelbaar in het begin...Nu nog wel eens wanneer ik erg veel trek heb, helaas. Denk dat dat wel steeds minder gaat worden, zal er doorheen moeten vrees ik. Ben je al bij de "ditjes en datjes" geweest? Daar vindt je ook veel steun en (h)erkenning!Succes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 19 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2010 Zit helaas nog steeds in rollercoaster. Echt storm in mijn hoofd en in mijn lijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 heb net een heel verhaal opgehangen, maar zie hem niet meer terug.ben ook nieuw. vandaag aangemeld. Als ik de verhalen hier lees, krijg ik wel hoop. Zulke fijne reacties allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunny Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 even voor de duidelijkheid! ik ben een vrouw. Er staat een mannenafbeelding bij mijn verhaal, maar dat klopt dus niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 14 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Jij ook nog welkom.Hoe gaat met afkickverschijnselen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden