Redroos Geplaatst 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anna79 Geplaatst 21 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2013 Ik herken best wel veel in wat je tikt, alleen ben ik 34. Drink het ook als water ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2013 Hee Pindarotsje, behalve op het Baclofendraadje ook hier. Ik heb net een heel verhaal getypt aan Johanna. Misschien kan je het even daar lezen. Blijf de dame die je bent en ik hoop dat je niet 's morgens wakker wordt en je moet afvragen wat je gezegd of gedaan hebt. Dat is níet ladylike! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Hoi pr. Van mij ook welkom hier. Ik las iets over je bezigheden met websites? Daar ben ik wel hééél erg benieuwd naar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 22 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 22 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2013 Haha, een heleboel. Om te beginnen op welke manier je daarmee bezig bent. Ik vraag me nl. af of ik zelf momenteel wel zo handig bezig ben daarmee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 23 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Grappig, want het komt er ongeveer op neer dat jij de draad hebt opgepikt op een tijdstip waarop ik die ben kwijtgeraakt Pas begin van dit jaar heb ik de tanden er maar weer eens ingezet. Dit wordt zo echter wel erg off-topic dus, mocht je geïnteresseerd zijn, zou ik kunnen proberen één en ander in een pb toe te lichten. Ik hoor het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 23 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Ja idd, dit onderwerp past hier verder niet, Stuur me maar een priveberichtje als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HermanK Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Hallo Pindarotsje, Hoe gedraagt een "dame" zich, volgens jou? En! Hoe ruikt een "dame"? Ruikt die naar alcohol? Je kunt natuurlijk van smaak verschillen in hoeverre iets lekker ruikt. Maar sinds ik geen alcohol meer drink, en wanneer ik in dat geval iemand ruik die behoorlijk wat alcohol heeft genuttigd, dan vind ik dat nou niet bepaald aantrekkelijk ruiken. Let wel: Dit is maar een mening. Vriendelijke groet van HermanK ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 24 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HermanK Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Ja Pindarotsje, Ik heb een vrouwelijk plaatje. Ik heb geen idee waarom dat zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Hoi PR Ik las over je snurken en apnue en baclofen Op zich zou het niet vreemd wezen als je meer snurkt als voorheen... Baclofen is toch een spierverslapper.... Ik weet niet of je behandeld word met een Cpap tegen je apneu? Als dit wel zo is kan je overwegen om het cpap apparaat de luchtdruk te verhogen Ik gebruik zelf geen baclofen..maar heb wel slaapapneu Dus vandaar reactie Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 25 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden