Spring naar bijdragen

dinsdag 21 maart


Houtje

Aanbevolen berichten

Ja heerlijk de lente is begonnen en het zonnetje scheen net al toen ik naar huis reed.

Bijna jammer om nu in mijn nestje te kruipen he? Nou vanacht was een rustig nachtje gelukkig. We hebben lord of the rings gekeken, lekker spannend. Best gezellig hoor om in de nacht te werken.

Nou ik duik er gauw in want ik ben bang dat de keukenmonteur me vandaag weer gaat wakker bellen.

Fijne lente allemaal.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

noem je dit lente?

het sneeuwt hier zo'n beetje!

Hoop dat deze dag voor iedereen een heel mooie dag wordt! Dat hoop ik met heel mijn hart. En dat we later kunnen zeggen: de eerste lentedag 2006, dát was nog eens een dag om nooit meer te vergeten.....!

heel veel SUCCES vandaag

PP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lente! heerlijk, ik zit achter het glas in het zonnetje te tiepelen en het voelt al warm. Heerlijk he, terwijl ik vannacht wakker werd van de kou. Ik ga vanmiddag enorme bossen tulpen kopen, m'n hele huis moet vol. Ik hoop dat ze er al zijn de 40 stuks voor 4 Euri's. En je begrijpt natuurlijk dat ik er dan 100 wil, onmatig he.

Ziba, ik vind het heel naar voor je dat je je zo rot voelt maar ik vind je zo dapper de stap naar de huisarts! Goed hoor, hiermee onderken je je probleem en dan word het makkelijker om er aan te werken. En dat je man zich schaamt vind ik naar voor je, maar hij zal wel bijtrekken. En die schaamte zal over gaan in trots, weet het zeker.

Ik ben weer een beetje tot rust gekomen en dat is wel prettig. Alles wat geregeld moest worden is klaar dus ik werk nu thuis. Heerlijk! Scheelt me zoveel stress en dat merk ik aan m'n lichaam en aan de behoefte naar drank of andere "wegvlucht middelen", de pammetjes enzo.