Spring naar bijdragen

6 APRIL dag draad


helder

Aanbevolen berichten

pft, wat is er nu weer aan de hand.

Justine, ik snap echt niet wat je bedoelt met je opmerkingen en ik vind ze dan ook erg misplaatst!! Je zult er vast een reden voor hebben maar uit die dan ook. Ik zie namelijk niet in wat houtje je misdaan kan hebben??? Dus als het aan mij ligt mag je je mening toelichten of anders zwijgen als het graf want ik vind dit echt niet grappig. Op deze manier maak je je niet erg geliefd maar goed dat moge je duidelijk zijn he? Dan heb ik je liever helemaal niet als lid, als dit het enigste zinnige is wat je kunt bijdragen draag dan maar niks bij.

Houtje, wat een ellende allemaal. Heb je rechtshulp al ingeschakeld? En kunnen ze wat voor je doen? Mij hangt de herkeuring ook boven het hoofd, en zie de bui ook al wel hangen. Als er psychisch iets is dan gooien ze je er zo uit. Nederland is inderdaad gek geworden wat dat betrefd. En dan moet je maar zien hoe je je moet redden he? Maar of het altijd allemaal eerlijk is??? Ik vraag het me af. En die gevoelens die je hebt die begrijp ik helemaal al helpt het je niet veel dat je die gevoelens hebt en zijn ze mischien ook wat zwart wit. Hoort allemaal bij je boosheid. Zelf heb ik nog maar een kleine aanvulling van de wao want ik doe mijn oude werk weer gedeeltelijk dus als ze me er uit doen is het wel heel erg balen en ook niet eerlijk maar ik kan me dan nog wel redden al wordt het krap. Maar goed ik heb dan ook geen gezin zoals jij. En belachelijk dat je eerst je huis op moet eten he? je zou er bijna fraude door gaan plegen he? Om je geld weg te sluizen voor de school van je kinderen. Zo gek zijn we dus kennelijk in Nederland. Oh ik stop er mee, zit me hier inmiddels ook vreselijk kwaad te maken om die herkeuringen!! Kan me voorstellen dat er toen iemand uit pure onmacht de pui heeft ingereden van de Cadans. Gek wordt je er van. Maar dat kan niet want we waren al zo gek. Wat begrijpen ze nu niet he?
Nou meid in ieder geval sterkte met alles. Is het nog gelukt bij de tandarts? Je hebt die man toch niet te hard gebeten he? Hij kan er ook niks aan doen hoor.

Lieve pietje je hebt post van je pukje.

Nou ik ga het bedje weer in. Voel me gelukkig weer wat beter en de koorts is aan het zakken. Blijf morgen nog in bed en heb net even flink gestoomt, dat helpt wel. Heb iedere keer last van een bloedneus als ik snuit maar als ik niet snuit krijg ik geen lucht. heel irri dus.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 61
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ha Hermiena,
heb je nou nog steeds koorts. jee, dat zal je wel uitputten. Je weet, schreef katarina ook al, pas 2 dagen na koortsvrij weer op pad, dus werk enzo. Je mag wel naar buiten met koort als het maar niet al te schraal weer is. Zoooo, weet je het nu??

Ja, kan me de verhalen van herkeuringen ook wel voorstellen. Ik lig nog steeds onder op de stapel, maa ik zou het echt niet weten als ik nu herkeurd zou worden... moeilijk moeilijk.

sterkte een ieder,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij nader inzien geloof ik dat ik Ziba's verhaal niet zo heel erg in twijfel had moeten trekken. Het verhaal is alleszins redelijk. De naam Ziba Ziban is ongeloofwaardg, maar ach, het is wat Emma zegt, dat moet kunnen. En het is ook maar een dom anti-rookmiddeltje, dus waar praat ik over.

Sorry Ziba, mij excuus, welgemeend. Sorry Emma, voor de nutteloze discussie.

En dat wist Hermiena natuurlijk ook allemaal al, dus wat lul ik eigenlijk.

Een slapend lid als ik mag tenslotte niets van de heersende orde hier.

Wegpesten, ga weg!!!!! met al die rottigheid!!! Of negeren, zo'n tikkie vreemd mens als ik. Heeft zich niet voorgesteld. Daarmee kun je toch ook zonder.

Bedankt hoor, voor jullie grote inzichten Hermiena en Houtje. Heel veel meegemaakt jullie hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Justine,
zullen we het nog een kansje geven, dus we; tussen jou en mij? Wat is jouw verhaal. Vertel es wat. Heb jij ook een probleem met alcohol, neem aan van wel want anders had je deze site niet gevonden.

Het gaat niet zozeer over heersende orde alswel om een oprecht verhaal en iemand die geholpen wil worden in haar of zijn gevecht met alchohol. En hoe je dat doet onder welke naam met welke doelstelling doet er nog niet toe. Als jij je er maar in kan vinden, als jij maar weer een prettig leven hebt. Lief toch? En... als je met jouw verhaal maar niemand anders kwetst. Hier doen we ons best de alcohol de baas te worden. Dus als je leest dat iemand onwijs zit de hunkeren naar een borrel dan liever niet een verhaal dat jij om5 uur 's middags wel 3 wijntjes aan kan en het daar zp mee naar je zin hebt. Een beetje gevoel naar die ander.
Maar als jij ook zit te tandhakken om 5 uur 's middags, praat vooral mee, of 's morgens. wat is jouw kritische punt???

Ik probeer het gewoon nog es, en wie weet, vind jij ook je plekje op dit forum.

Succes en sterkte.
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schrijf niet makkelijk nee, maar meelezen doe ik zelfs al sinds begin januari.

Vanavond kwam het er van toen ik een berichtje las van Houten en toen ik dacht dat een reactie op zijn plaats was. Ik heb namelijk als meelezer het idee gekregen dat een correctie op de heersende orde op zijn plaats is.

Toen kwam Ziba Ziban er dus tussendoor en ging ik dus, zoals ik dus al heb uitgelegd, onterecht door het lint, en dat had dus natuurlijk niet mogen gebeuren waarvoor ik dus ook al mijn excuses heb aangeboden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik weer.

Ik had mijn bericht weggehaald omdat ik alweer bits begon te reageren. Daarna las ik het gesprek op de andere draad, over Ziba. En toen begreep ik de discussie pas. Dus maar weer weggehaald dat bericht van mij.
Zoals ik gisteren al zei, ik krijg de zenuwen van al dat uithalen naar elkaar.
Maar ik moet maar voor mezelf uitmaken wat ik hier mee wil. Ik weet het effe niet meer.

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Emma, ik probeer ook heel erg mijn alcoholprobleem op te lossen hoor. En ik heb doelstellingen bij het leven, die ik allemaal niet realiseer, en ik heb er ook, die ik wel realiseer. Voor mij is het allemaal zo makkelijk niet. Maar ik lees van een helehoop mensen hier dat zij dezelfde strijd voeren.

In een prettig leven geloof ik niet, zeker niet hier, en waar je bedoelt dat het 'lief' is?

En wie kwets ik ik dan? Ik hen ongeveer honderd keer gezegd dat ik het fout heb met Ziban. Wat kan ik nog meer doe om dat goed te maken? Ik zal haar persoonlijk mijn excuses aanbieden via een mail.

Ik hunker helemaal niet naar drank. Ik hunker wel naar een goed contact, maar dat zit er allemaal niet in, althans niet hier, hier ben je alleen welkom als je je richt naar de heersende mores. En over die mores zal iknu maar even niets zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu word ik echt pissig. Over welke heersende mores heb je het nou eigenlijk Justine. Zèg dan gewoon wat je bedoelt, dan kan ik er tenminste iets mee. En ga niet van die halve stiekeme onduidelijke beschuldigingen zitten uiten.

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet waar deze discussie naar toe gaat, ik heb niet gezegd dat mensen hun mond moeten houden. Ik kan beter mijn mond houden hier en dan gaat het probleem weer vanzelf weg. Is nog meer uitleg nodig, Satja, ik hoop het niet, want ik ik trek me het liefst terug uit deze discussie die nergens op slaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn laatste opmerking hierover en dan kap ik er ook mee.
Jij begon eerder op deze draad te beweren dat Houtje haar mond moest houden omdat ze iets gezegd heeft of weet ik veel wat je bedoelt. Je hebt het daarna nog een paar keer herhaald. Ik ben niet gek en ik ben niet de enige die dat zo begrepen heeft.
Leg mij nou in vredesnaam eens uit waarom je dat zo speciaal komt vertellen vanavond?

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, ik denk altijd maar laat iedereen in zijn waarde.. dus ook Justine... Gewoon omdat ieder mens anders is en mag zijn en voor mij betekent dat mensen accepteren zoals ze zijn.. hakketakken hoort daar ook bij en daar kan je beter gewoon boven staan.

oooooh ik snakte vanavond naar een borrel zeg.. bah... veels te drukke dag.. Bijna ruzie op mijn werk. Ik was weereens wat hyper en dan krijg ik meestal ruzie met mijn baas. Ik had vandaag evaluatie met mijn baas en mijn trajectbegeleidster en als ik dus niet lekker in mijn vel zit gaat mijn baas dus de baas uithangen en dat gaat dan vaak mis.. Op het moment dat ik zo ongeveer op ontploffen stond en de tranen alweer in mijn ogen stonden werd hij weggeroepen en dat was maar goed ook.. kon ik me net weer herstellen... even weer terug in de realiteit en uit de "zwart-wit-verkeerd interpreteer-modus"
Maar ik ben bekaf.. gesloopt en trek trek trek... zeker na zo'n heftig gesprek dan wil ik iets om te dempen... maar ... niet gedaan! al heb ik flink getwijfeld of ik gewoon 2 biertjes zou halen.

In ieder geval ben ik nu 3 dagen vrij en ga ik eindelijk mijn huis maar eens schoonmaken want dat schiet er steeds weer bij in!! en kan ik dat katerloos gaan doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

discusie is het niet meer, je kwetst mensen Justine. Maar toch. In mijn beleving blijf je welkom om te praten over je alcohol probleem. Het is nu nog schoppen tegen een orde die je niet aan staat. Oke, mag je van mij nog even doen, maar wat wil je??? Ik heb toch een beetje het gevoel dat wij als forrum je toch kunnen helpen. JE hoeft niet meteen te stoppen, je hoeft helmaal niet te stoppen als je je gebruik maar de baas blijft. En is dat zo??? Zo niet heb je iemand nodig om je daarmee te helpen.
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog het een, nog het ander heb ik gedaan, Satja, niet beweerd dat Houtje haar mond moest houden, nog heb ik dat herhaald, laat staan een paar keer.

Ik heb slechts gezegd dat een slapende houtje beter is voor ons allen. Daar kan toch niets mis mee zijn.

Mijn kinderen zie ook het liefst slapend, dan zijn ze o zo zoet.

Ik ben vanavond wakker geworden, en ik heb gezegd wat ik zei, omdat ik mij de heersende orde op dit forum soms tegenstaat.

Kennelijk mag je hier alleen zeggen wat de heersende orde toestaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat goed dat je die biertjes niet gehaald hebt!

En je hebt gelijk dat ik niet mee moet gaan in dat hakketakken. Maar ik ben zo teleurgesteld als ik even op het forum ga kijken en ik zie allemaal van die rotberichten. De lol vergaat me dan een beetje, wat heb je nou in vredesnaam aan dat uithalen naar elkaar?

Laat ik maar lekker gaan slapen, dan zie ik morgen wel verder.

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve, lieve, lieve Katrien,

Ik heb dat natuurlijk ook gelezen, van die ruiten ingooien. En dat was echt een expres quasi-grappige verkeerde interpretatie. Ik dacht nog: het is maar goed dat Katrien al zo'n tijd fijn meedoet en zelf ook steeds humor inbrengt, ze zal dit wel begrijpen. Maar kennelijk toch niet, jammer.

Wil je me geloven als ik je zeg dat de schrijvers dit echt echt echt ECHT grappig bedoelden?

Please? Ik kan het niet meer aan als er nog meer onmin komt dan er al is vanavond!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...