Spring naar bijdragen

6 APRIL dag draad


helder

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 61
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Vrienden en Vriendinnen

Houtje heeft het weer eens erg moeilijk. Niet zozeer met drinken het is 8.22 doe me een lol maar ik kan er niet op ingaan ivm de privacy maar waarschijnlijk moet ik binnenkort mijn spaarpotje voor de studie voor de kids opeten waar ik zo hard voor heb gewerkt, flikker ik uit de WAO, geen bijstand dus spaarpotje opeten, en verhuizen van huis naar 2-kamer flat. Ben diep, diep, depri. Ik weet dat ik het te somber zie, maar mijn vechten-om-te-overleven karakter kan zelfs hier niet tegen.

Ik heb niet geslapen heel fijn. Voor het eerst in mijn leven heeft de maatschappij in samenwerking met mijn ex mij klein. Knap hoor.

Erica kan je de Kukident even doorgeven ik heb mijn kroon er van de stress uitgebeten vannacht. Serieus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Houten,

Wat een klote situatie zeg, ik dacht dat ik het moeilijk had maar dit slaat alles. Leuk zo'n ex die je leven zo in elkaar laat storten!
Ga geen gekke dingen doen hoor! en die kukident stuur ik per expres naar je toe.
Ik weet dat het makkelijk is om te zeggen voor een ander maar laat je niet gek maken en laat zien dat je je er niet onder laat sneeuwen (ik weet niet of dit het juiste worrd is maar kon er even niet op komen)

He Hou je taai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ooh houtje, die k*t-WAO ook.... blijven ademen. er komt een weg hieruit..
Kan je het studiegeld voor de kinderen niet bij iemand parkeren? Dat dat niet in gevaar komt? aan de andere kant duurt het nog even voor ze zover zijn en kan je situatie dan weer anders zijn... en met 2 kids heb je echt wel recht op meer dan een 2 kamerflatje.. kan je nog in bezwaar? of heb je het hele traject al afgelegd? Heb je niet eerst recht op ww? stomme regering ook die al die WAOers maar naar voedselbanken en bijstand wil hebben!!!! ik kan me er zo kwaad over maken!!!

ik wens je veel sterkte!

Ik ben ook niet echt vrolijk vandaag.. al zijn dat problemen van veel kleinere orde...die stomme stemmingswisselingen.. was ik dinsdag nog in een jubelstemming.. vandaag en gisteren was dat weer helemaal weg... doordat het te druk is raak ik mezelf een beetje kwijt en vanmorgen stond ik op en kon ik wel janken.. helemaal uitgeput... hardlopen of stilstaan... vol hoofd..dus vandaag extra goed opletten!! en vanavond mijn wekelijkse niet meer drinkavondje vieren.. met ice tea ofzo!! pfffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Houtje,
jee wat balen. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat hier niks aan te doen is. Hoop dat je de moed en puf hebt om naar rechtshulp te zoeken want dit kan echt niet. Zorg je er braaf jaren voor dat je spaart en dat de kinderen later kunnen studeren zou je dat door erg vervelende omstandigheden zomaar kwijt zijn. Belachelijk!!!!
Er werd bij mij ook zo iets dergelijks geflikt, ik heb in m'n werkzame jaren braaf gespaard want je weet maar nooit. Niet nog een vakantie, geen groter huis, geen tassen van Gucci, nee braaf sparen. En toen kwam de tijd "van je weet maar nooit" en toen moest ik daar ook op interen. Aan alle kanten protest aangetekend en het was geregeld.
Eigenlijk moet je je in Nederland onwijs in de financiele nesten werken, het liefst een drug verslaving en je kinderen mishandelen, dan krijg je wel steun. Maar duffe brave burgers..... OOO ik ben pissed. Echt. En ik vind het zo balen voor jou.

Sterkte meis,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve schatten

Bedankt voor de steun en Kukident.
Ik moest vanmorgen naar de twee-wekelijkse sessie met de psycholoog en die heeft me een goeie opsteker gegeven. Ik heb zelfs de slappe lach gehad (zenuwu gewoon).

Nu de tandarts bellen ivm uitgepletterde kroon.

Nederland is een raar land. Ik ben echt de braafste inwoner ongeveer betaal keurig mijn belasting. Dus dat geld kan niet weg ik kan wel zeggen ik was psychotisch ik heb het hele forum van alcohol de baas meegenomen naar Barbados maar dan zeggen ze waar zijn de vliegtickets?
Idem met ferrari. En diamant van een miljoen (geintje) ook al verlies ik hem?

Dat is toch niet eerlijk? Wat is dit voor een k...........land? Als je in de goot ligt, al je geld vergokt, dan krijg je bijstand, verhuiskosten, studiebijslag, studiebeurs, huursubsidie, zorgtoeslag. Bijzondere bijstand voor een nieuwe wasmachine.

Je snapt het al ik krijg HELEMAAL NIETS.
Ik ben zoooooooooooooo kwaad. Nou ja beter kwaad dan depressief zei de psycholoog. Ik zeg jij hebt lekker lullen (ik moet die gast zelf betalen 78 euro per keer) omdat ik de AWBZ al gebruik voor de psychiater ja zo gek als een deur die Houten. Ik zeg ik loop hier al jaren heb je nou al één of twéé auto's aangeschaft van mijn geld? Vond die reuze grappig. Maar hij zegt die WAO ik ga je steunen ik ken je al jaren en Zoon en Dochter hebben niets aan een Moeder in een psychiatrische inrichting wegens doorgedraaide psychose.

Maar goed, al jullie lieve woorden doen me reuze goed. Bedankt !!!!!!!!!! We gaan gewoon door, niet?

En even over alcohol de baas: Man, als ik gisteren een fles had gehad had ik hem LEEGGEKLOKT. Ben zo blij met die Refusal. Heb ook het gevoel dat ik sneller herstel van een dip (of ik word psychotisch ook leuk). Jullie horen het wel (of niet dan mag ik meespelen in One Flew over..... juist daar zit ik dan). Getver, zonder internet. Nee hoor, lipjes getuit borstjes vooruit en DOORZETTEN. De Chinees wil vanavond heus wel weer komen.

Nou eerst de tandarts bellen wie zal ik daarná eens zal gaan bijten nog suggesties Katrien? Jij hebt ervaring met bijten.........Heb ernstige neiging ergens een ruit in te slaan of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Helder

Ik VROEG aan Katrien (die heeft ervaring, ook de tandarts gebeten.......) wie ik daar ná zal gaan bijten !!!!!

* aangepast ivm verwarrende beeldspraak (zucht)

dus het volgende bericht van Helder moet ook aangepast, Helder.

sorry voor de rommel jongens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er worden geen ruiten ingeslagen. Zo, klaar. Houtje gaat bijten op dat houtje. Heel ellendig en in gedachte ben ik bij haar. Maar zooo k en l en v en b en noem maar op. Maar psych heeft gelijk, beter boos dan verdrietig.

Ja snoes je bent de braafste inwoner van Nederland, heel suf maar ooit krijg je je verdiende loon (volgens de Bijbel in het hiernamaals) dus ik ben wat gewiekster geworden want ik weet niet waar ik het hiernamaals kan vinden. kaart gekeken, Tom Tom go ingesteld maar ho maar, niet te vinden. Lieverd doe een beetje aan jezelf denken. Tussen handig voor jezelf zijn en fraude zit een heel groot verschil, echt. Toch maar eens denken dat je er RECHT op hebt en niet "wat kan jij doen voor de samenleving".

Sterkte liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best Katrien

Ik zei: "Wie zal ik nou gaan bijten Katrien" dat was een vráág aan Katrien dus. Maar niet dat ik..... enfin.
Genoeg hierover, sluiten en uit. Het is duidelijk een misverstand......die Houten/Hofstadgroep beschouw ik maar als "humor" zo heb ik het gelezen dus over dit onderwerp geen reakties van mijn zijde meer.

De tandarts was een drama, kroon gerepareerd vóór ik thuis was lag hij er al weer uit. Zoon moet een kleine operatie ivm overgroeiend tandvlees, kind heeft een medische fobie, heel fijn. Dochter heeft weer een gaatje hoe is het mogelijk.

Verder niks bijzonders ik ga naar bed en daar voor de buis een bord macaroni eten. Ik heb het gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een lange dag werken...

Nou Houtje, dat klinkt niet best allemaal. Je zou een keer een poosje de wind mee moeten hebben, niet? Ik kan niet echt intelligente dingen zeggen over wat er aan de hand is want ik weet niet wat er aan de hand is. Maar ik wou dat je niet zulke problemen had!

En Kip vind ik een stuk makkelijker dan Ajam.

En verder ben ik doodmoe, mijn werkweek zit er weer op. Vanavond wel een goede film want die heb ik zelf uitgekozen, dus daar ga ik nu lekker van genieten.

Fijne avond allemaal!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Je krijgt wel heel veel voor je kiezen. Heel veel sterkte nu.
Volgens mij krijgen ze jou niet zo gauw klein. Kop op
Goed dat je nu "blij' bent met de Refusal. Op moeilijke momenten blijkt dat.
Ik wens je heel veel sterkte en voor vanavond: genieten op de bank!

Voor Ziba en Kip: hartstikke goed van jullie. Met of zonder steun: jullie gaan het volhouden ! Het begin is er.
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hello houdje
wat een rot situatie meid.met kinderen heb je toch recht op een grotere huis dan een 2kamer flat.kan je niet naar de recht winkel of een advocat,laat je niet gek maken meid, laat je niet kennen meid .ik heb het makkelijk te zeggen.maar ik weet dat het heel moeilijk is .houd moed .ik wens jou heelveel strekte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik snap de regiring niet hoor mensen die veel hebben worden allen rijker en andere moet spaarcentjes van haar kind opmaken.en zij zeggen dat we in land van melk en honing leven.ik snap het niet hoor.houdte kan je niet je centjes bij iemand anders zetten of zo?groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben slapend lid van dit forum en ik durf doorgaans niet veel te zeggen hier. Maar soms vind ik dat, ondanks alles, ondanks alle ellende (waar ik ook mijn portie van mee krijg), niet alles kan worden gezegd. Dan vind ik zelfs dat iemand als Houtje, zoals eenieder erg terecht gewaardeerd op dit forum, wellicht eens een keertje zou moeten zwijgen, dat is ten slotte ook goud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Tante Til

Goh ik heb je gemist.
Kun je mijn kindjes even komen instoppen ze zijn ook van slag en misschien wil je wel even voorlezen? Dan ga ik terug naar bedje, ik heb even heerlijk een uurtje geslapen.
Dank je wel lieve TT.
Fijn dat je weer in het land bent.

Weet iemand wie Justine is? Heeft zich niet voorgesteld of niets of bij jullie wel? Tikkie vreemd. Gelukkig dat ik weer even wakker ben je kunt toch ook geen uur zonder ons forum, maar misschien kan ons forum wel zonder............

Link naar opmerking
Deel via andere websites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...