Spring naar bijdragen

Aangenaam.... ik stel me voor


Primula

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,
Al een paar weken neus ik rond op dit forum en nu wil ik me ook graag aanmelden. Ik hoop dat het goed gaat zo. Ik ben bezig met het programma van Alcohol de Baas. Ga nu de 2e fase in en ik vind het doodeng..... De laatste week was ik ontzettend met mijn gebruik bezig, werd er moedeloos van. Ik heb het met niemand over mijn verslaving en dat wil ik veranderen. Daarom naar dit forum omdat ik er behoefte aan heb om er over te praten en eventueel een paar maatjes te vinden.
Ik laat het voor even hier bij om te kijken of het goed gaat en of ik het programma een beetje door heb. Ik hoop niet dat mijn profiel open staat zoals ik wel eens gelezen heb? Kan iemand mij daar een antwoord op geven?
Een hartelijke groet van Primula

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond Primula,

als je inlogd en je kijkt naar je eigen naam dan kun je zien of hij blauw is of niet. Dan kun je als nog naar tactive berichten of die het voor je in orde maakt.
Hartelijk welkom bij ons forum. Je hebt al een hele grote stap gemaakt om je hier aan te melden.
Als je meegelezen hebt dan zul je vast en zeker onze dagdraad ook gezien hebben, de draad waar we het meest zijn.
Nou, ik zou zeggen, doe met ons mee, schaam je niet want we zitten hier allemaal voor het zelfde, we kunnen niet met de drank om gaan.
Het voordeel om hier te zijn is, als je trek in drank hebt, dan hoef je dit maar aan te geven en iedereen weet waar je dan op dat moment door heen gaat, en hoe moeilijk het is om die wilskracht op te bouwen, om niet te gaan drinken.
We zijn hier met hele gevoelige mensen anders zouden we niet verslaafd zijn.
Nogmaals wekom en voel je thuis.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi primula, welkom hier.
Wij kunnen alleen zien als je profiel open staat, wanneer je bent ingelogd.
(zwart is gesloten; blauw met streep open, dan moet de moderator dat even verhelpen)
Je bent al aan de 2e fase, dus ik neem aan dat het engste al achter de rug is.
hier kun je mooi voor het echte leven oefenen. Wij zijn allemaal gelijk hier, er is weinig
oordeel en iedereen heeft zijn/haar eigen verhaal en problemen.
Succes en kom maar vaak even hier dan voel je je het snelste opgenomen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...