Aicha Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Al een aantal jaren ben ik behoorlijke drinker.Ben al vaak gestopt maar als ik glaasje alcohol op heb is het einde zoek.Ben nu al weer 4 dagen alcoholvrij en wil het graag zo houden.Ik hoop hier een beetje steun te krijgen om het vol te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Hai Aicha,Welkom hier, je zult hier vast veel steun en begrip vinden We zijn hier allemaal voor hetzelfde, als je naar ditjes, datjes, dagraad gaat kom je in de huiskamer, hier is altijd wel iemand aanwezig en is er altijd wel een luisterd oor Ik ben ook een stevige drinkster geweest, kan geen maat houden, vandaag mijn 23e dag dat ik droog sta, ben er zelf wel trots op.Tot in de huiskamer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Aicha welkom hier,je hebt een goeie plek ontdektwaar velen met mij zich zonderje veroordeeld te voelen kunnen uitenen steun krijgen en bieden in het ADBworden en blijven. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Aicha, welkom, sterkte en succes Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Aicha welkom:present:Volhouden meis! Kom voor steun en begrip langs bij de Ditjes en datjes dagdraad. Daar vindt je altijd wel iemand met een luisterend oor. Ook voor een gewoon gezellig praatje is er altijd ruimte. Ik heb er veel aan gehad (en nog steeds) om iedere dag er even mijn neus te laten zien, het houdt me bij de les.Heel veel succes en vandaag dag 5 hè... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Ook nog welkom van mij Aicha, zag je al even in de "huiskamer".Ja, net wat je zegt en daarom zeggen wij hier vaak tegen elkaar:"Vandaag nemen we de eerste niet"!Succes en CU. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden