walbo Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 hoi allemaaleven voorstellenik ben een man van 54 jaar en heb een 2e vrouw met een kind en zelf heb ik ook een kind.ik drink al vanaf mijn 14e en het is een levensstijl geworden, het hoort bij mij.in 1999 gescheiden, oorzaak DRANKik ben al een paar keer gestop of geminderd, maar dat hielp allemaal niets.toendertijd met flink wat drank achter het stuur gezeten, maar toen was het nog niet streng.in 2000 aangehouden omdat ik met draaiende motor zat te slapen, vind je het gek met een halve liter genever achter de kiezen, ik heb geluk gehad dat ik niet reed.moest ik dus de EMA cursus doen, ook nooit meer met drank achter het stuur gezeten.toen ook 2 en een half jaar geen drup geronken.daarna begin je weer met een klein drupje, biertje op het teras en zo, alleen in de vakantie en zo.maar het wordt toch weer steeds meer en meer.dan stop je nog een paar keer of je belooft te minderen, fout.en nu stond ik dus weer bijna op scheiden.en nu was voor mij de maat vol.alle drank de deur uit en nu staat mijn teller dus op 1 dag niet gedronken.en deze keer is het voor altijd, ik hoop dat dat nog heel lang is.en zelfs nu ben ik al trots dat ik 1 dag niet gedronken hebtot zover evengroetjeswalbo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Hoi Walbo,Gefeliciteerd met je besluit. Maar doe het kalm aan he. Dag voor dag. Vandaag drink ik niet. Dat is genoeg. Morgen wordt dan ook weer vandaag. Zo doe ik het al 4 1/2 jaar. En ik had de AA nodig. Het levende contact met lotgenoten. Maar niet het minst belangrijke het AA- programma. Alleen nuchter worden is vaak toch heel moeilijk.Zo neem ik me nu weer voor: vandaag voor mij geen alcohol!!Succes en sterkte!Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Goed besluit Walbo.Je weet dat je het kan. Maar inderdaad weer dag voor dag. Sterkte ermee en ik hoop je nog vaker te lezen op D&D.Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Welkom Walbo,en wat een heftige lessen heb je te leren!Het houdt mij wel scherp als ik je zo lees.Na 2 1/2 jaar weer denken dat het kan, en nuje weet dat het niet kan, heb je dus geen excuus meervoor die eerste. Ik ook niet dus. Bij mij zou het ook nietbij matig blijven. Ik hoop dat je hier vaak zult komen, wantje hebt ongetwijfeld een hoop te bieden ook. Tot op dedagdraad dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2011 Hallo Walbo,Welkom hier:present:Wat knap dat je het toch eerder die 2,5 jaar hebt volgehouden. Je weet dus dat je dat kan en kunt het vast weer! Heel veel succes en hoop je te zien op de Ditjes en Datjes dagdraad. Daar vindt je altijd wel een luisterend oor en een steuntje in je rug:present:En net als Jane al zei: je hebt er ook veel te bieden!Tot gauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden