ferry Geplaatst 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2006 Hallo Mensen Ik heb maar besloten te stoppen met het forum, want ik krijg toch geen reacties.het gaat jullie allen goed Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badgast Geplaatst 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2006 HEEEEE Ferry!! Wat maak je me nou man!! Niet stoppen hoor Shit, ik zit ff terug te lezen en .... sorry....kennelijk krijg je minder "aandacht" als je constant positief bent. Mijn excuses, ook jij bedankt voor je opbeurende en motiverende woorden, had dit eerder moeten doen.Blijf ajb op het forum? Dan kan ik, kunnen wij misschien iets terug doen mocht jij een keer een minder moment of een mindere dag hebben.Geef mij en de rest een kans.Groetjes,Badgast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2006 hallo ferry ik wilde ook stoppen omdat ik ook weinig of geen reacties kreeg ze hebben mij ook gevraagd om te blijven en ze zouden hun best doen om wat meer reacties aan mij te geven maar ik heb er nog maar weinig van gezien ik vind dat de forum een klirkje is en als je niet bij het kliekje hoort dan sta je aan de zeilijn ik heb me nog niet uitgeschreven maar heb wel van de week een vraag op deze site gegeven en heb er drie reacties op gehad het ging over een zenuwen pijn in mijn elleboog hij is versleten als een poes niet lekker is dan krijg je 60 reacties maar als je vraagt kan iemand mij misschien helpen of weet iemand iets over deze ziekte dan krijg je er 3 sorry ik ben wat negatief misschien voel mij morgen wat beter maar je moet zelf beslissen of je wilt blijven of niet maar ik leef met je mee mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2006 Hoi Ferry,Sorry dat je zo weinig reacties hebt gekregen. Ik heb dat eigenlijk niet zo in de gaten gehad. Weet je, ik reageer meestal op berichtjes waarin ik iets van mezelf herken of over een onderwerp waar ik over mee kan praten. Of als ik de indruk heb dat iemand het heel moeilijk heeft en die persoon een hart onder de riem wil steken. Als ik ergens niets vanaf weet, of ik heb het gevoel dat ik geen bijdrage kan leveren, dan reageer ik niet. Kennelijk is dat bij jouw berichtjes vaak het geval geweest, maar dat is in ieder geval niet bewust.Ik had altijd wel het gevoel dat je een positieve bijdrage levert aan dit forum, dus ik zou het leuk vinden als je blijft. En als ik je ergens mee zou kunne helpen, zou ik dat ook graag doen.Mismaff, misschien waren er maar weinig mensen die een idee hadden wat er precies aan de hand is met je arm, en kreeg je daardoor zo weinig reacties? Ik wil je graag helpen, maar ik weet niet goed hoe. In ieder geval vind ik het heel rot voor je, dat je deze ziekte hebt.Ik kan me voorstellen dat het soms lijkt alsof er een kliekje op dit forum actief is. Sommige mensen zijn nu eenmaal vaker ingelogd, en plaatsen meer berichtjes, dan andere. Maar iedereen is vrij om berichtjes te plaatsen en op andere berichtjes te reageren, en als je dat doet krijg je volgens mij ook wel reacties.Ik ga er in ieder geval op letten niemand te vergeten, hoewel me dat wel wat moeite kost af en toe, want het zijn zoveel namen.Blijf gewoon meedoen.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2006 Hallo Ferry, Hoe i s het vandaag gegaan op het feestje van je schoonmoeder??Heb je het droog kunnen houden.?? Ik heb nog wel aan je gedacht, maar schrok wel een beetje toen ik je bericht las. Misschien voelt het ook wel zo, dat is dan wel vervelend, maar je hebt ons wel de ogen geopend. Missmaf, Sorry, ik weet dat we, juist nu we zo hard bezig zijn ons zelf te veranderen, juist de steun nodig hebben van de mensen die ons zo goed zouden kunnen begrijpen. En dat is hier op het forum.Maar soms zijn we zo erg met ons zelf bezig en met ons eigen gevecht tegen de alcohol, dat we een ander soms vergeten.Sorry Ferry en MissmafP.S, zou het leuk vinden, als jullie zouden blijvenLiefs Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2006 We zitten hier toch voor onszelf? En niet om constant in de gaten te houden wie hoe of wat? Juist zo lekker om dingen van me af te kunnen schrijven, of zo her en der eens te reageren op een berichtje dat me aanspreekt. Natuurlijk, ik vind het zelf ook leuk als ik zie dat er gereageerd wordt op mijn berichtjes, maar eigenlijk is echt helpen ook niet iets terug hoeven verwachten. Teleurstellingen zijn vaak het gevolg van verwachtingen.PS: Waag het niet om niet te reageren. Geintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2006 Hoi Ferry en mIsmaff,Ik weet dat meer mensen hier mee zitten. Zelf probeer ik er op te letten maar je kunt niet op ieder berichtje reageren dus reageer je globaal. Al weet ik zeker dat ik wel je bedankt hebt vorige week van je berichtje raakte me.Dat is nu juist niet wat je kunt meten, wat jij met ons doet en dat voor mij in ieder geval erg positief.Ik vind het altijd rot om te lezen als mensen zich zo voelen, Zilverlijntje had er ook last van.Misschien dat we met zijn allen er toch wat beter op moeten letten?En volgens mij valt het met dat kliekjes gedoe ook wel mee, mismaff. Er zit nu een hele lading nieuwe mensen.Ik hoop dat jullie gewoon blijven omdat we jullie inbreng ook nodig hebben.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2006 hallo anjo bedankt voor je reactie ik denk dat ik mij gisteren een beetje down voelde en daar door die reactie schreef vandaag voel ik mij beter dus zal mijzelf een tik op de vingers geven groetjes mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2006 hallo anna bedankt voor je reactie ik dacht dat ik een beetje te ver was gegaan maar ik heb een paar reacties geregen enhet viel wel mee ik voelde mij gisteren niet zo goed vandaar en toen ik het berichtje las dacht ik dat heb ik zelf ook meegemaakt ik voel me nu beter en zal zeker mij best doen om wat meer te reageren liefs van mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mismaff Geplaatst 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2006 hoi sneeuwwitje bedankt voor je reactie ik weet dat je bij dit forum het meeste steun moet zoeken inverband met alcohol maar gisteren voel ik ik mij niet zo goed in mijn vel zitten en voor dat die reactie van mij zelf ben ik niet zo een vlugge schrijfster en ben een tijdje uit de relatie geweest omdat mijn kinderen hier waren voor 19 dagen en ik mijn pc kwijt was in die tijd ik voel me een stuk beter nu veel liefs van mismaff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 21 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2006 Hallo MissmaffFijn, dat je weer een beetje beter in je vel zit, ihoe is het met je arm?ik op dat we ook nog wat van Ferry horen.Sterkte Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden