Spring naar bijdragen

Maandag 11 september


Anna

Aanbevolen berichten

Weersverwachting voor Nederland
Waarschuwing:
Plaatselijk mistbanken.
Eerst plaatselijk een mistbank en temperatuur rond 11 graden. Verder volop zon en warm met middagtemperaturen van 23 graden in het Waddengebied tot 27 in het zuiden van het land. De wind is oost of zuidoost en zwak tot matig.
Verdere vooruitzichten:
Geleidelijk meer bewolking en enkele regen- en onweersbuien. Middagtemperatuur dalend van 26 naar 20 graden.
Opgesteld maandag 11 september 2006 06:12

Het begint een beetje een gewoonte te worden, maar ik start toch maar weer een nieuw dagdraadje. Kan ik op mijn werk in de mail af en toe meelezen.

Floortje, zag vanmorgen pas je berichtje. Natuurlijk denk ik aan je. Alles goed?

Lola, heb je nog een beetje geslapen vannacht? En ook goed eten hè! Ik geloof dat dat er af en toe een beetje bij inschiet, of niet?

Anjo, ben je alweer een beetje beter?

Marieke, is het nog gelukt met de grove structuur in je halletje?

Rufus en Kohtje, oké, lijkt me lachen, samen wat schrijven.

CG, doe je een beetje rustig aan met alle drukte op je werk?

Joann, gefeliciteerd met je 1e week droog! Je bent een kanjer. :present:

En verder iedereen een mooie en zonnige maandag (moet gezien de weersberichten goed komen).

Anna
(5 weken ADB!)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen luitjes,

ik heb even geslapen.
En Anna zoals Petra al zei.goed zo!!!!!!!
Helemaal goed dat te lezen.

En bij deze heet ik na haar vakantie Katrina weer van harte welkom bij ons.
Waat ze helemaal bijhoort.Katrien,kom eerst rustig bij van het vliegen etc.
Neem eerst als je wil tijd voor jezelf.

Allen veel liefs van Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh ik zit hier zo te balen, terwijl ik hondje 1 naar binnen wou doen en hondje 2 (mijn eigen hond) wilde aanlijnen smeerden ze hem beiden de deur uit.. logeerhondje had ik zo weer binnen, maar mijn eigen hond, van nature een spaanse zwerfhond was verdwenen en zonder lijn, en in de zwerfstand nog eens..

terwijl ik dit schrijf hoor ik hem de trap opkomen (voordeur open laten staan) pfffff.. meneer is ruim een half uur op stap geweest terwijl iedereen op dit tijdstip met auto op weg naar het werk is.. hij heeft weer duidelijk zijn beschermengeltje bij zich gehad.. klotehond.. of eigenlijk domme baas die even niet oplette.. nouja, deze week begint weer goed!

okee, ik ga mijn ochtend werken en hopen dat deze 2 heren mijn huis heel laten in de tussentijd...

Iedereen een fijne warme dag toegewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Jan-Joris,

hier een :rose:voor je innerlijk.Niet dat dat een oplossing is maar het is goed bedoeld.
Je korte berichtje sprak voor mij nl boekdelen.Sterkte

Lieve Tapas en Petra,zag net kort jullie berichtjes op het andere dagdraadje.
Bedankt en ik spreek jullie graag snel weer.

:sun:Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lola,

Pas aub goed op, kijk uit als de deur open doet en houd de telefoon bij de hand en b el meteen 112.
Je vriend, is vrij en heeft een goede kater van de drank, maar zeker van zijn verblijf in de cel. De politie zal zeker niet zachtzinnig met hem zijn omgesprongen. En dat heeft hij verdient.
Knap dat je nog steeds droog staat. Meid hou vol.

Groet en liefs Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anna,

TOP TOP TOP 5 weken ADB:sun: op naar de 6e week.
Met mij gaat t goed, van de week een gesprek gehad met mijn coach en weer even terug naar de basis. Ga meer structuur aanbrengen en meer taken bij de medewerkers leggen. Heb de afdeling in 2-en gedeeld voor meer transperantie zodat ik meer kan aansturen en coachen. Zaterdag naar het werk geweest om de achterstand na mijn vakantie weg te werken, geeft een goed gevoel. Rooster zondag afgemaakt dus iedereen kan weer 6 weken vooruit. Even lucht. Nu vasthouden.

JJ ook van mij een :rose:voor je innerlijk.

Lola meisje hoe is t nu met je, heb je vandaag nog wat geslapen, hoe is t met je gezicht, heb je nog veel pijn. Volhouden hoor want je bent echt een kanjer.:present:

Joann, herkenbaar dat vroege wakker zijn nu je niet meer drinkt, slaap zelf ook niet meer uit, maar heb wel heerlijke lange dagen. Zelfs 's avonds weer rust om een boek te lezen, ben scherper overdag, veel geconcentreerder. Kan de hele wereld aan. In het begin had ik ook het gevoel 's morgens dat ik aan de boemel was geweest, maar dat gevoel verdwijnt. Dus volhouden hoor.

Tapas, kom op meid, schouders eronder en er weer voorgaan. Anders moeten we toch maar weer eens uitrukken met de gremlinverdelgers of dansen op het plafond [weet je nog] Die verhalen van jou met je 2 honden geweldig, zie dat echt voor me. Een tijd terug heb je dat toch ook gehad dat 'gevecht' met 2 honden en alles wat daarbij hoort?

Anjo, gaat t weer een beetje naar je griep en het voor de klas staan met al dat geteisem. Heavy job hoor, knap dat je dat volhoudt. Ik zou waarschijnlijk al die pubers achter het behang plakken. 2 thuis vind ik al meer dan genoeg.

Twan waar ben je, heb je 6 weken vakantie of zo. Zo ja hoe doe jij dat dan??????????

Fran en hoe is met jou??

CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katrina,
nieuwsgierig vraagje van een nieuwsgierig aagje
(maar je zei al dat het ter sprake zal komen)

eerst gestopt?
nu ADB?
dàt intrigeert mij
want dat is nou net
wat ik na mijn stoppen niet doe
de baas spelen
(na bijna 6 maanden niets)

ik wil geen baas zijn
en ook er niet een spelen
alcohol geeft me teveel moeite
die ik liever aan iets anders besteed.

jij?
makkelijk? moeiteloos?
of is het tobben geblazen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Please R. pas op met alcohol en antabus of refusal.

Joh,hebben ze je niet duidelijk gemaakt(arts) dat dat heel serieus is?
Zo niet,dan ben ik nu kwaad.Jongen pas op.Goed dat je wil stoppen met alco en antabus gebruikt hoor.
Maar dit gaat diep en raakt me.

Je kent me wel een beetje.Sorry voor de harde reactie=gewoon bezorgdheid.
Als je meer wil weten laat potjannusdorie je arts je goed in lichten.
Hey R laat je me nog ff(privé is ook ok)weten hoe het gaat?

Kus LOla je kent me wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Romanski,
misschien de bijsluiter lezen?
zomaar een ideetje hoor.
voor zover ik weet hoef je niet eerst uit te 'wateren' als je start
maar als je logisch nadenkt
en je hebt gisteren heel veel gedronken
tja, 1 en 1 is 2.
alle mogelijke (bij)werkingen moeten in de bijsluiter staan
en die moet je gehad hebben
toch niet weggegooid?

en doe maar zo ja
kan alleen maar helpen lijkt me
als je alle andere reddingslijnen al hebt geprobeerd...............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goede avond allemaal,

Zo, dat was even bijlezen, en nog op 2 draadjes ook. Druk geschreven vandaag. Katrina, welkom terug van vakantie. Ik ben blij dat je het fijn hebt gehad, en ook dat je weer terug bent. Van Twan hebben we helaas niets meer gehoord na zijn vakantie. Ik hoop maar dat het goed gaat met hem. Lees maar even rustig bij, want er is vanalles gebeurd in die twee weken.

Lola, goed uitkijken hè meisje, en hou vol. :heart:

Ferry, gefeliciteerd met je vijfde week, ik heb hem er net op zitten en ik kan je vertellen, er valt doorheen te komen.

Marieke, prima toch dat jij geen geduld hebt om te schilderen. Zo kun je een prima werkverdeling maken. Jij de planning en inrichting, je man het schuren en verven. Het wordt vast prachtig. En die gordijnen, ja dat is even slikken want het zal wel een aardige cent kosten. Maar je hebt er wel jaren plezier van.

CG, blij dat je de zaken weer onder controle hebt op je werk. Ik hoop dat je nu wat meer rust krijgt.

Anjo, blij dat je weer wat beter bent.

Romanski, jij gefeliciteerd met opnieuw dag 1. Elke nieuwe beslissing om alcohol de baas te worden moet toegejuicht worden, toch? Ik hoop dat het met de Antabus beter gaat als de alcohol uit je lijf is. Veel succes!

Sneeuwwitje, hoe gaat het met je? En Floortje? En allen waarvan we al een poosje niets gehoord hebben?

Groetjes, Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had dit draadje nog niet gelezen dus reageer nog maar een keer.

Anna en Ferry, 5 weken! Toppie, voelt goed he?

Katrina, ben het met je eens maar toch geloof ik dat het soms echt te gemakkelijk is om de ouders altijd de schuld te geven. Een klein of groot mens kan het zichzelf en de wereld om hem heen ook moeilijk maken. Daarbij denkend aan mijn kinderen die met recht engeltjes waren tot de magische leeftijd van 13 werd berijkt en toen veranderde in de kinderen van Ma Flodder en mij tot wanhoop dreven om vervolgens dood leuk na een aantal jaar weer in hele leuke mensen te veranderen. Weet nog steeds niet wat er gebeurd is. Geeft ook niet want het resultaat mag er zijn.

CG, morgen pas weer en ach als iemand zijn/haar dag niet heeft is niet zo'n ramp om 15.00 gaan ze weer naar huis en ik ook.
:D
Ik dacht dat part time een makkie zou zijn maar dat valt vies tegen, ik heb te veel niveaus en zit in veel meer teams dan ik had verwacht. Betrap mijzelf er op dat ik nog steeds een knoop in mijn maag krijg soms. Zoals nu bijvoorbeeld. Krijg morgen een extra uur om ja wel; tada 8.00 en moet met de bus en dat blijf ik vervelend vinden.

Petra en alle anderen, ik ken jullie nog niet zo goed maar het leest alsof jullie al echt een team aan het worden zijn en elkaar steunen.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lola, Marieke, Anna en Anjo,

Bedankt voor de mooie woorden. En ik ga zeker door, nu wordt het wel moeilijker merk ik. Het weer is weer mooi en dan zie je de terrassen weer vol. En dan begint het toch wel te knagen aan me. Maar ik wil volhouden. Voor iedereen sterkte met je gevecht tegen "de koning", die alcohol heet. Ik ga nu maar een beker warme melk met anijs klaar maken en daarvan genieten.

En voor straks allemaal een mooie droom toegewenst.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Anjo, wat er met je kinderen gebeurde noemen ze volgens mij puberen. Die van mij beginnen nu ook weer heel aardig te worden. Gezellig dat ze nog thuis zijn, en ik daar dus ook nog even van mag genieten. Hoewel de buien zo af en toe nog wel eens de kop opsteken hoor.

Ik ben het trouwens met zowel jou als Katrina eens. Ik wordt namelijk iedere zaterdag in de supermarkt geteisterd door gezinnen die "gezellig" met zijn allen boodschappen aan het doen zijn. Het is me een volslagen raadsel waarom pa of ma dat niet even alleen doet, en de ander met het grut thuis laat. Dat jengelt, blèrt en holt al schenenstotend met miniatuurwinkelwagentjes door de supermarkt, en pa en ma doen net of hun neus bloedt. Misschien heb ik weinig begrip, maar ik weet absoluut zeker dat mijn kids dat destijds niet deden, en ik had het ook nooit van ze geaccepteerd. Dus kennelijk deed ik ergens toch iets goed. Nu ben ik me ervan bewust dat boodschappen doen voor kleine kinderen niet leuk is, dus ik deed ook altijd mijn uiterste best dat zo te plannen dat ze niet mee hoefden. Maar goed, ik vind dit soort kinderen dus vreselijk, maar die ouders doen duidelijk ook iets fout want dat gedrag komt niet zomaar uit de lucht vallen.

Ferry, ik moet eerlijk zeggen dat ADB me nu gemakkelijker valt dan een paar weken geleden. Ik hoop dat ik over mijn zwaartste punt heen ben.

Joann, wat is alles wat je beschrijft ongelooflijk herkenbaar. Slecht slapen, 's morgens het gevoel hebben alsof je zwaar doorgezakt bent, een beloning willen voor hard werk. Had/heb ik ook allemaal. Maar het wordt minder, dat beloof ik je, dus hou vol.

Marieke, dat gevoel dat de tijd langzamer gaat zonder alcohol heb ik niet. Ik schrik net dat het al na negenen is. En aan de tv erger ik me ook niet, maar ik denk dat het bij jou ook een beetje een gevoel van onrust is. Dat wordt natuurlijk ook veroorzaakt door alle verhuisperikelen, maar ik had dat gevoel de eerste paar weken ook heel erg. Ik kon geen moment rustig zitten. Heeft toch ook iets met het afkicken te maken denk ik.

Nou, ik ga zo mijn hondje maar weer eens uitlaten. Allemaal een fijne avond nog, en voor straks welterusten.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...