Chinagirl Geplaatst 15 september 2006 Rapport Share Geplaatst 15 september 2006 Goedenavond,Wat me nu toch gebeurd!!!!!!!! Gooide een fles rode wijn leeg die er al 2 weken stond en ik werd misselijk van de lucht. Wie had dat nou 2 maanden teruggedacht, nou IK niet. Zou het dan toch echt nog goedkomen met mij. Kan ik me nu dan echt gaan richten op t stoppen met roken?????? Hoop t wel want dat is nu de volgende stap. YES.liefs CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 15 september 2006 Rapport Share Geplaatst 15 september 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 15 september 2006 Rapport Share Geplaatst 15 september 2006 Nou Joann, dat kan je wel zeggen. Ben zo'n 25 jaar een zeer vervente wijn drinker geweest, rood 's winters, wit en rosé in het voorjaar tot aan de winter dus nu dit. Meid, zo zie je maar, hou vol en dan komt er een moment dat ik iets dergelijks ook van jou kan lezen. Herken zoveel in je gevecht, de 1e 2 maanden heb ik ook zoveel uitglijers gehad, haalde ik t nog niet eens om 2 dagen niet te drinken, jij bent wat dat betreft veel verder dan ik toen. Dus hou vol en kop op. Elke uitglijer is weer een leermoment voor waar je naar toe wil. Vandaag Sourcy Sprankelfris fruit gekocht erg lekker en met weinig calorieen dus dat is een prettige bijkomstigheid. Wat me trouwens ook opvalt is dat ik nu ook veel minder trek heb in zoetigheid, die bloedsuikerspiegel schommelt ook niet meer. Nou zeg weer iets positiefs, ben nu zo'n 7 kilo afgevallen de afgelopen 2 maandenB)gr. CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 15 september 2006 Rapport Share Geplaatst 15 september 2006 Hallo Sneeuwwitje,Ik heb de boot niet gemist, in tegendeel we hebben er enorm van genoten. Vandaar weinig op het forum.Lees wel zoveel mogelijk mee. Want het mooie weer zal toch wel aan zijn einde komen en dan is het varen afgelopen. Marieke, met jou gaat het ook goed!! Je kunt je energie kwijt in het inrichten van je nieuwe huis. Succes ermee.Dave, goed van je, dat je een beslissing hebt genomen, in je relatie. Is heel erg moeilijk en dan komt de eenzaamheid. Maar blijf van de drank af!!!!! En denk goed na, over je beslissing laat de emoties komen en spoel ze niet weg met drank. Verwerk ze zoals het hoort. En je komt sterker uit de strijd. Iki wens je heel veel sterkte. En blijf in het weekend schrijven.Kohtje, proficiat met je 5 maanden, iets om jalours op te zijn. En nu op naar de 10 maanden.Hoi Chinagirl, dat is nu eens echt drankmisbruik, wijn door de gootsteen (geintje), heel knap van je gedaan.Volgens mij zijn we de Badgast en Mick, kwijt geraakt, jammer hopelijk vinden ze de weg terug.Zo en nu over mezelf, het gaat goed!!!! morgen begin ik aan de zesde alcohol vrije week en ben Tactus ook erg dankbaar. Want het programma is fantastisch een ieder, die zich nog niet heeft aangemeld, raad ik aan DOEN!!!!!!!!!!Groet een liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 september 2006 Rapport Share Geplaatst 15 september 2006 Beste mensen allemaal,allemaal bedankt voor de felicitaties. Nu op naar de tien maanden, zei Ferry. Ja, ja, stapje voor stapje. Eerst maar eens het halve jaar. En wie is nou toch die mountainguy07? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden