Spring naar bijdragen

woensdag 27 september


sneeuwwitje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 51
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

ola Mismaff,

wel lief van je dat je zelfs nog bezorgd bent om je dokter!Zoals ik al zei
pas jij goed op jezelf en jouw hart alsjeblieft.
En vergeet niet trots te blijven op wat jij al bereikt hebt met het droog staan.
Hou mij/ons op de hoogte als je wilt.

Leuk dat dat een troetelnaampje voor je dochter was(mismaff).
Zo weet ik al weer wat meer van je.

Liefs Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lola het is zeker geen wedstrijd met je taal gebruik. Ik heb jaren in Australie gewoond.eEn toen ik terug kwam moest ik eerst mijn Nederlands weer ophalen. Ik ben in november 65 jaar en vergeet een heleboel dingen ook de Nederlandse taal. Ik heb haast twintig jaar gedronken en mijn hersens zijn niet meer zoals ze geweest zijn. Ik hoop dat iedereen daar rekening mee houd. Eerst schreef ik niet met hoofdletters en punten enz maar heb het me wel weer aangeleerd. groetjes van Mismaff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ola Anna,
Nee hoor het heeft niks met mijn arm te maken die hartritme stoornis. Daarvoor moet ik naar de neuroloog de derde oktober. Ik ben benieuwd. Ik heb toch al een reis geboekt om naar Nederland te gaan. als ik geopereeerd moet worden dan doen ze het maar later. Het is leuk te horen dat je mijn mailtjes leest en ja die punten en komma,s die doe ik op het moment er weer bij. Ook al is het soms wat lastig. Goh zoveel heb ik in jaren niet meer geschreven als vandaag. Niet dat ik hier al jaren op deze site zit. maar ik bedoel dat ik vandaag zoveel gereageerd heb. Veel liefs van Mismaff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou,

door mijn angst/paniek kom ik toch al moeilijk de deur uit.
Boodschappen doen lijkt voor velen zo gewoon.Voor mij en veel
anderen om diverse redenen niet.

Ik voelde me redelijk dus ik dacht ik ga nu.Al op straat merkte ik dat ik bang werd door het verkeer
en een zekere drukte op straat.
Ik ging eerst naar drogisterij voor vitaminepreparaten.Daar had ik bij de kassa een rij
achter me staan.Toen begon ik te trillen en dacht Lola,denk aan je ademhaling.
Was blij toen ik weg kon.

Daarna naar de bakker.Daar werd ik bijna omver gelopen door groepje pubers.Een oudere
dame zag dat een werd erg kwaad op die pubers.En ik dacht alleen maar;maak nu alsjeblieft
geen trammelant.Laat die pubertjes maar even.
Maar die oudere dame zag dat het niet goed met me ging en haalde dus wel luidruchtig verhaal op
die kinderen.Ik zat toen al in een paniekaanval.Blij dat ik daar ook wegkon.Met brood;)

Toen naar de c1000.Daar gebeurden geen gekke dingen gelukkig.Maar de paniek ging
niet over=trillen,zweten,hartkloppingen,hyperventileren,bijna niet meer kunnen lopen.

Heel moeizaam voor zoveel mogelijk dagen gekocht en overal waar ik keek stonden mensen met
karretjes vol bier of wijn.Ik ben er 5 keer langs gestrompeld.Die rijen met A.........spullen.

Heb dat niet gekocht.

Nu thuis alleen voel ik me wel opgelucht daarover want de paniek was weer zo slopend
dat ik nu erge drang heb naar A..........!

Maar ik ga niet voor A.........,nee voor ADB.

Liefs Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ola Mismaff,

Niks leuk om zo in de lappenmand te zitten. Maar ik heb gehoord dat die tabletjes voor hartritmestoornissen wel goed werken. Doe je wel een beetje rustig aan? En laat je in Nederland maar lekker verwennen door je dochter, of ga je daar niet naar toe.

Lola, kom maar even schuilen hoor. Waardoor ben je zo gespannen geraakt in de supermarkt? Ik was er zo weer uit. Ik vind er niks aan, boodschappen doen. Geef hem een flinke optater, dat trekmoment, ja?

Ik moet nu nodig even mijn hondje uitlaten, want hij heeft een beetje diarree (eet altijd vanalles van de straat).

Doei!
Anna :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Mismaff

Gelukkig hebben ze het op tijd ontdekt en zijn er medicijnen voor. Het is natuurlijk wel even schrikken, wanneer je hoort, dat het hartfilmpje niet goed is. Neem wel op tijd je medicijnen in hoor.

Leuk, dat je het koosnaampje van je dochter hebt gebruikt en je Nederlandse taal is nog ontzettend goed hoor. Niks mis mee.

Lola, Jammer, dat je zo onzeker bent, maar het is natuurlijk ook niet niks wat je mee hebt gemaakt.
Ik heb bij wie is wie nog even je berichtje nagelezen en daar zag ik pas, hoe slecht het toen ook met je ging. Ik vind dat je ondanks alle problemen en verdriet, dat je de laatste tijd hebt gehad een kanjer bent:heart:

Anna: IK ben niet zo vroeg uit bed hoor.

Joann: Fijn dat je toch nog zonder kater bent opgestaan. Maak er een gezellige middag van, met de kids.
Bij ons in de Achterhoek, schijnt trouwens de zon en is het heerlijk weer.

Katrien: Je hebt gelijk, het is geen forum voor schrijvers en dichters, maar voor ADB
Iedereen schrijft hier op zijn eigenmanier en uit zijn eigen gevoel.

Ga zo even naar mijn vader en moeder. Mijn vader is 80, hij is vanmorgen naar de huisarts geweest en heeft een ontzettend dik been, allemaal vocht. best wel gevaarlijk, zijn moeder is daar aan gestorven.


Moet er toch niet aan denken, dat ik dat er binnenkort ook nog bij krijg, want ik ben echt een papa-kindje
Wat klinkt dat als je 52 bent.

Tot straks Sneeuwwitje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lola

Heb je geen medicijnen tegen de paniekstoornissen?

Ik weet precies wat je meemaakt, maar toen ik eenmaal aan mijn medicijnen was, kon ik bijna alles weer.

Mijn zoon heeft het ook en heeft sinds een half jaar seroxat, hij gaat overal weer naar toe.

Het vergt op deze manier zoveel energie van jezelf en je hebt al genoeg aan je hoofd.

Ik vind het gewoon naar om je zo te zien lijden.

Liefs Sneeuwwitje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Sneeuwwitje,heb je mijn pb al gelezen?

Toevallig heb ik je vandaag er 1 gestuurd over dit probleem en jouw
ervaringen.
Lees maar dan weet je veel meer.
Seroxat werkte niet bij mij maar zoals je zal lezen Fevarin of Efexor wel.
Maar dan wel zonder alcoholgebruik want die maakt de werking van dat soort niet verslavende medicatie
weer kapot.

Maar jij,je zoon en ik weten dat het wel een hel is zo te leven.Ook zeer vermoeiend!

Toch blijft het lichtpuntje dat ik buiten ben geweest en eten en van alles (behalve alco
hol) in huis heb.

Morgen krijg ik veel ambulamte hulpverlening over de vloer.Maar ook morgen ga ik
dan tussendoor weer proberen naar buiten te gaan.Nee,ik doe het.

Lieve Sneeuwwitje,zo lief dat je zo meeleeft.
Denk ook aan jezelf en je zoon meid.

:sun:Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ha Katrina toch,

je laat me echt lachen nu met je alfabet.Als je mij nu kon zien lachen
zou het jou denk ik ook goed doen.

Bedankt meid.

Je advies is als ik het goed heb-doseren met boodschappen doen?
Je hebt gelijk want 1 winkel (B of C of D) is al heel wat voor mij.Maar ik
ben best eigenwijs en denk ach,ik probeer die laatste ook.

:present:Liefs Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Lola,

Ik kan ook met je meeleven, wat de paniekstoornissen betreft. Ik heb er vandaag erg last van. Al heel lang niet meer gehad. Ik heb efexor, altijd gebruikt en daarnaast de wijn en toen ging het goed.
Nu ben ik in de zevende week ADB en gaat het fout. Ik ga maar eens een afspraak maken met de huisarts, om dit te melden. Dus mijn ervaring, met efexor en alcohol is anders dan bij jou.
Ik wens je sterkte.

liefs Ferry.

ps ik ben nog wel ADB, voordat er misverstanden ontstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ferry,

Jij ook al last van paniekstoornissen? Zou er iets in de lucht hangen vandaag of zo. Ik zou zeker even met de huisarts gaan overleggen, misschien dat het effect van de Efexor anders is, omdat je het zo lang met alcohol geslikt hebt. Ik zou eigenlijk verwachten dat het nu dan sterker werkt, maar je weet maar nooit.

Sterkte.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anna,

Ja, ik heb al jaren last van paniekstoornissen, om precies te zijn vanaf 1972, dus al erg lang. Ik heb ook al de nodige opnamens achter de rug, wat betreft agorafobie. Maar iedere keer kwam het weer terug.
Tot ik in 2001 efexor 75 mg kreeg en toen ging het goed, met de wijn erbij. Voor die tijd gebruikte ik wijn als zelfmedicatie, als ik ergens naar toe moest. En ja dan wordt het van kwaad tot erger. En vandaar dat ik nu in de zevende week ADB zit. En hoop dat te blijven. Ik maak morgen meteeen een afspraak met de huisarts. Want ik wil geen verdere terugval in de paniek. Want dan kan ik het wel schudden. Maar bedankt voor je bezorgdheid.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mismaff

Even in je stukje blijvend met hoofdletters VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ADB:present:. op naar de 4 maanden.

Rot voor je dat je hartritmestoornissen hebt, wel gelukkig dat je weet wat er aan de hand is. Als de medicijnen aanslaan zal je je ongetwijfeld beter gaan voelen. Heb je al uitslag over wat er met je arm is? Je had toch veel last van tintelingen enz. maar ze wisten niet goed wat eraan mankeerde. Heb je nog steeds last van je arm of wordt het wat minder.

Even wat anders hoe is t weer trouwens bij jou in Spanje, nog steeds absurd warm of is het wat dragelijker.

liefs CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mismaff, ik hoop dat je medicijnen helpen, en je berichtjes lezen nu zeker wat makkelijker met hoofdletters en punten, compliment!.

Lola, kalm aan meisje, zoveel winkels achter elkaar is misschien ook wel een beetje veel?
Toch ga je gewoon de deur uit, knap hoor.

Jemig wat schrijven jullie veel, fijn om te lezen dat iedereen met elkaar meeleeft.
Jullie doen het hartstikke goed. Anna wat een wijze en lieve woorden voor een ieder.

Filmtip: over 10 minuten op Belgie 2: The unbearable lightness of being naar het boek van Milan Kundera.

Hou het vanavond droog en morgen weer fris en fruitig op!

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal
ik vind het moeilijk om hiertussen te komen
heb het idee dat jullie elkaar al jaren kennen en dat ik een vreemdeling ben een indringer
wil graag ook tips geven maar durf dat niet goed
ben bang om iemand te kwetsen
of dat mijn mening niet op prijs wordt gesteld
misschien omdat ik hier niet zo'n leuk begin heb gehad
misschien is dit weer een hersenspinsel van mij ,maar ik denk ik gooi het er gewoon uit anders kan ik ook geen steun vragen aan jullie.
groetjes eva

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HOi Eva,

Hersenspinsels zijn irreele gedachtes dus............. weg er mee. Jou bijdrage is net zo belangrijk als van wie dan ook. Hier ben je om met elkaar van gedachten te wisselen, te steunen en ondersteunen. Jaren kennen we elkaar hier niet wel soms al maanden of weken en soms zelfs pas dagen.

Dus kom op meid, SCHRIJVEN maar.

Kat, lijkt me een strak plan zo'n chatbox. Ga jij Tactus hiervoor benaderen.

Zo ik ga weer aftaaien even een half uurtje lezen in: Het Graal complot. Reuze spannend en interessant boek.

Iedereen een goede nacht al dan niet aan een stuk door slapend en hopelijk met niet teveel gepieker.

Slaap ze en tot morgenavond CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...