Spring naar bijdragen

Dinsdag 24 oktober


cato39

Aanbevolen berichten

Arme arme Joann,

zit er maar tegen aan te hikken en komt niet vooruit...
Ik weet hoe het voelt hoor. Doe ook de hele dag kleine karweitjes, en ben elke keer weer blij als er eentje gedaan is. Maar inspiratie??? Toch al met al wel van alles gedaan, lamp opgehangen, fietsband geplakt, gestofzuigd, boodschappen gedaan, 2X met de honden uitgeweest, nog een keer naar de winkel, was uiteraard wat vergeten (snijboontjes) en nog gewerkt aan m'n ets... O ja, ook nog een brief geschreven aan de boekhouder van het tandartsencentrum i.v.m. een schadevergoeding voor m'n trui die met chloor was bespoten... Al met al best wel wat, maar met hangen en wurgen.

Voel met je mee,

Liefs, Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 67
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach Joann,

Soms lukt iets niet, jammer dan, is je huishouden ooit weggelopen, vast niet, morgen weer een nieuwe dag, als je er nou maar bent voor al die kabouters van je dat is toch t belangrijkste. Krijgen ze te eten, een knuffel, aandacht en kleding dan is t voor hen ok hoor. Zij zien toch niet dat je je een ongans gewerkt hebt in huis en je man, geef die een zonnenbril dan ziet hij t allemaal niet zo. Of als hij erg veel bezwaaar tegen heeft, laat m dan een hulp inhuren of heb je die al, die indruk krijg ik niet van je.
Meis je moet 5 kabouters grootbrengen met alle clubjes enz, dat alleen is al een dagtaak en dan nog je huishouden, ben je mal dat gaat niet.

Ben er lang geleden meegestopt om alles spic en span te hebben, naast mijn werk en t grootbrengen van de meiden, dat lukt dus niet, voor het oog ziet t huis er gelikt uit, maar je moet niet verder kijken. Je kan bij mij niet van de vloer eten, tenzij je weerstand wil opbouwen. Maar de bedden worden verschoond, gewassen en gestreken, sanitair bijghouden en het gewone huishoudelijke werk en verder basta. Ik kan niet alles en ik wil het ook niet meer. Perfect is t in de hemel en hier op aarde......... moet ik maar t beste ervan maken en heb ik de lat wat lager gelegd, geeft in ieder geval meer rust. Weer iets gedaan waardoor ik minder gestresst ben en minder behoefte heb aan drank.

liefs CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, CG

Over het algemeen vind ik het prettig als mensen (inclusief ik zelf) op het juiste spoor zitten, maar aan de andere kant vind ik mensen die niet helemaal sporen, dan wel op een leuke, niet schadelijke manier, leuker dan mensen die alles gladjes voor elkaar hebben.

Ik heb bijna vijf jaar lang ook door weer en wind moeten fietsen. Ik woonde destijds in Zwolle en zat in Kampen op de kunstacademie. Dat was van huis tot academie zo'n 15 kilometer. Vaak nog een map werkstukken mee (ving altijd veel wind, ook als het niet waaide) kistje met gereedschappen en materialen achterop, en dan een lange saaie zeer open weg. Ik heb het bijna vijf jaar lang verfoeid, maar m'n geld voor de trein ging op aan verf, linnen en toen ook al wodka...dus ik moest wel fietsen.
En ik vertikte het om in Kampen te gaan wonen. Zwolle ging nog wel...

Zal nog even nadenken over alleen stoppen met roken. Je hoort nog wel van me...

Liefs, Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Vriendschap is een illusie daar heb je een liedje over....

Cato denk dat je zeker energie moet krijgen uit een vriendschap als het je alleen maar energie kost stoppen of op een laag pitje zetten.

Heb zelf een vriendin die ik elke keer weer uitnodigde om leuke dingen mee te gaan doen 9 van de 10 keer zei ze nee dus kreeg ik elke keer weer een deksel tegen m,n neus.Voelde me er erg verdrietig door en afgewezen....Ben een heel stuk terug houdender geworden en geef m,n energie nu aan mensen die het waardt zijn....B.V mezelf!!

Maar het is niet leuk!

Gefeliciteerd met je 3 weken goed joh!!

Vandaag drink ik niet!! Dag 5.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo doen we al met al dus best veel op zo'n dag. Ik ben kantoortje aan het spelen. Rekeningen betalen, stomme telefoontjes doen met bank, belasting, pensioenfonds. Papieren ordenen, sorteren, weggooien en de rest in mappen doen. Lijkt wel alsof ik aan het werk ben maar dan net ff anders en wel voor mezelf.
Tussendoor kijk ik de regen uit de lucht. Dat lukt wonderwel heeeel erg goed.
Ik check het forum, heb een score gehaald van meer dan 24.000 met een computerspel, laatste stand was 16 duizend nog wat, ik ga dus vooruit. Ben jaloers op Kohtje en Joann want die hebben al boodschappen gedaan en dat moet hier nog. Dus enzo, ik ga nog ff verder, later.

Ellie, ben jij al boven de 35????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Joann,

Harstikke goed gedaan...!!

Mijn ervaring is dat dingen alleen veranderen als ik wat eraan doe...i.p.v. er tegen aan te zitten hikken...
Zeker als ik iets moet doen wat ik niet leuk vind...als ik het niet doe ga ik me steeds slechter voelen en mezelf naar beneden halen...en daar schiet ik niets mee op...en het werk komt ook niet gedaan...
eigenlijk best raar nu ik erover nadenk...ik voel me rot en heb geen zin..er is werk te doen...ik verzin een excuus (lieg tegen mezelf) om het niet te doen...en als resultaat ga ik me nog slechter voelen...en het werk blijft liggen...
wat een rare manier van denken hahahaha... ook ik loop hier bijna dagelijks tegen aan..al zijn het maar hele kleine dingetjes..eergisteren was de keuken een puinhoop en het was mijn beurt om op te ruimen en ik blijf het maar uitstellen maar ik kon niet rustig zitten voordat het gedaan was...en maar wachten...(en waarom eigenlijk?) terwijl toen ik klaar was me een stuk beter voelde...het lijkt net als of ik "vergeten" ben dat ik me altijd beter voel als iets gedaan is...maar het gaat al stukken beter dan voorheen....maar voor mezelf moet ik wel toegeven dat ik ook gewoon lui ben af en toe hahahaha... ik wil alleen de goede dingen en gevoelens zonder er wat voor te hoeven doen en ik denk ook nog dat dat mogelijk is...maar ja keer op keer is het weer een illusie gebleken... en als je die kabouters nog spreekt vraag dan gelijk of ze nog meer werk zoeken....

Groetjes,

Ziza

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katrina, dan hoop ik voor jou dat het weer snel anders wordt als jij daar zo'n last van hebt.

Anna, ik heb een snelkoppeling gemaakt naar mijn bureaublad maar.. dat heb ik gedaan op het dagdraadje van gisteren. Als ik nu BamBam aanklik kom ik daar dus uit. Want zo had ik die snelkoppeling genoemd dus enzo maar dat had je vast al gesnapt.
Where did i go wrong??? Kan ik dat ook zo regelen dat ik ergens anders uitkom. ????
Waarheen, waarvoor schiet me nu door m'n hoofd. Raar die hersenen en associaties(spelling?)

Misschien kun jij enig licht in de duisternis scheppen. Hoe was je dag, ben je nog zo chagerijnig, somber en moe of trekt dat al wat bij. Het weer werkt niet echt mee, megabuien vandaag en nog veel meer op komst.
Iemand schreef vandaag iets over dat ze je zag lopen met je hond ofzo. Ik moest vandaag een paar keer denken aan jou achter de computer en dat je hond dan zo graag bij je op schoot wil met z'n 36 kilo. Snappen die beesten niet he dat ze niet eeuwig pup blijven.
Ik wens je een droge avond wat uitlaten betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens de buienradar is het redelijk droog, kan het zien tot 21.30 dus hopelijk daarna ook nog droog, moet nog weg vanavond. Bah, geen zin in.
Ik zit in een of andere commisie. Is ook de laatste keer, ga ik vanavond melden. Ik ben hier, in dit desbetreffende onderdeel, niet goed en ik wil ook niet meer. Maar elke keer denk ik; ach, kleine moeite, groot plezier.
Maar oke, in het kader van goed zorgen voor mezelf zet ik hier een punt achter. Kleine stapjes maar dat geeft niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katrina, jouw aandoening klinkt erg als die van mijn moeder. Dit weer is voor haar ook niet best. Sterkte ermee. Kop op hoef ik niet te zeggen, want dat doe je al.

Kohtje, ik was vanmorgen nog thuis hoor. Ondanks al mijn opstandigheid en balorigheid ben ik een keurig brave Anna geweest vandaag, en ik heb hard gewerkt. Ik voel me alweer wat beter, waarschijnlijk omdat ik veel gedaan heb, want dat heeft op mij meestal wel dat effect. En ik zat vandaag lekker alleen, dus ik kon me alleen aan mezelf storen. Dat vind ik soms ook wel eens fijn, werkt zo lekker door.

Kate, ik loop echt niet de hele dag met mijn hondje hoor. En bij voorkeur ook niet door de regen, maar soms heb je geen keus.

CG, het is jammer dat Rotterdam een beetje ver weg is. Anders zou ik je willen uitnodigen om bij iedere hoosbui even mijn hond mee te nemen. Helpt ook tegen het roken, want die sigaret dooft toch maar in de regen.

BamBam, klopt. Als je die snelkoppeling aanmaakt kom je steeds terug op de pagina waar je toen was. Je kunt hem beter weer weghalen, en dan een nieuwe maken als je het forum net opgestart hebt, dus als je op de homepagina staat. Ik heb geen idee of mijn hond denkt dat hij nog steeds een pup is. Volgens mij heeft hij gewoon niet in de gaten dat hij nu iets groter is. Maar het is wel fijn dat iemand me zo vreselijk lief vindt.

Jullie raden nooit wat ik vandaag gedaan heb. Ik heb gesolliciteerd! Binnen dezelfde organisatie, en het is een functie voor maar 50 uur per jaar, maar wel voor een organisatiebrede commissie. Als ik aangenomen wordt ga ik dat er dus gewoon bij doen. Het lijkt me gewoon wel interessant, en ik hoop hierdoor wat breder binnen de organisatie bekend en ingeburgerd te raken, waardoor zich misschien op een gegeven moment nieuwe kansen en mogelijkheden voordoen. Was best wel spannend, mijn cv aanpassen, sollicitatiebrief schrijven. Toch alweer een poos geleden, dus alleen al voor de ervaring is het niet weg. Zo zie je maar waar opstandigheid en balen goed voor is.

Hihi BamBam, ik zit dit te typen en lees net dat jij juist uit een commissie gaat.

Ziza, voor ik het vergeet, je zei iets erg waars. Je kunt onmogelijk naar anderen geloofwaardig zijn, als je dat niet naar jezelf bent. Daar ga ik nog even over doordenken.

Groetjes, Anna

P.S. Mijn computer heeft weer rare kuren, dus als ik er ineens niet meer ben ligt het daaraan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nena, ik vergat dat ik ook nog even op jou wilde reageren. Wat vervelend voor je dat je zoon ook doordeweek zo laat thuis komt. Ik ken dat, maak ik ook regelmatig mee en onwillekeurig lig je dan toch te hanewaken.

Mijn jongens hebben deze week ook vakantie, maar ze weten wel dat ik liever niet wil dat ze gaan nachtbraken als ik de volgende dag moet werken. Gelukkig houden ze daar meestal wel rekening mee.

Fijn dat het lukt om droog te blijven.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Anna,

Waar woon je dan, pak ik de fiets en laat ff de hond uit, doe een bakkie en vertrek dan weer naar het Rotterdamse, voor jou is niets me teveel:D. Maar goed ik heb dus heerlijk een stuk gelopen gelijk de bieb meegepakt om wat leesvoer te halen, en langs de banketbakker om een overheerlijke chocoladecake te halen. Een mens moet toch wat als ze en ADB en NDB wil zijn, volgende stap zal dan wel GDB worden, hij s fijn!!!!!!!!!!

Ik zie dat iedereen uiteindelijk toch alles heeft gedaan wat hij of zij moest doen, toch weer helemaal braaf het huishouden voor laten gaan.

Joann heb je nog lekker zitten puzzelen met de 5, goh lijkt wel van die boeken van Enid Blython of hoe ze ook mag/ mocht heten. Ken je die of zijn ze van voor jou tijd?

Gisteren met de meiden vanwege de vakantie naar de film geweest naar The devil wears prada met Meryll Streep, leuke film een aanrader voor vrouwen met [schoon]dochters. Zaterdag ga ik met ze naar het jeugdtheater, dat is ook altijd zo leuk om te zien. De jongste van15 krijgt daar ook toneel, dans en zangles en mag in het voorjaar voor het eerst in een productie spelen. Ben benieuwd hoe ze t allemaal voor elkaar gaat krijgen want ze moet het hele weekend reperteren en hoe ze dat gaat doen met haar huiswerk, ze zit in 4 VWO, is me nog niet helemaal duidelijk. Gelukkig kan ze wel wat zakken met haar cijfers. Dus.... dat wordt of doubleren of !!!!!!!!!!!!!

gr.CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...