Spring naar bijdragen

Donderdag 26 oktober

Anna

Aanbevolen berichten

Anna,
Da's ook een hele mooie: probeer niet je verstand te laten vechten met je gevoel dat je wil drinken.
Dat is precies wat ik steeds doe.
Maar het is ook mijn gevoel dat weet dat mijn lichaam dat niet wil, 's nachts als ik wakker word.
2 tegengestelde onverenigbare wensen.
Ik probeer nu ook om die discussie te stoppen. het zij zo. het trekt wel weer over.

Joann, pech meid, morgenvroeg weer lekker douchen en hopelijk valt de schade mee.
Dan weer verder gaan waar je gebleven was. Denk aan jezelf en je kindertjes.

Cato, ik hoop dat je dit nog leest: je doet het zo goed, je leven is weer op de rails, je kunt weer van dingen genieten en doet nieuwe ontdekkingen als yoga.
Je bent ontzaglijk op de goeie weg: dikke pluim.

liefs,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 55
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hé Catootje,

Niet afhaken, hoor! Ik ben zelf het voorbeeld van "ik kan het zelf en heb niemand nodig". Tuthola (ik dus) zegt dat inmiddels meer dan 25 jaar.

Blijf schrijven; ik heb me al meer dan een half jaar geleden aangemeld en vond het nodig te wachten op het moment dat ik kon melden dat ik ADB ben. Dit is me niet gelukt, maar ik heb besef dat ik de ondersteuning van de anderen nodig heb en ga het daarom op die manier proberen.

Anna, Joann, Lola, Katrina, Kohtje, Ferry, Kate, Anjo en zoveel meer waarvan ik nu even niet op de naam kan komen, hebben hetzelfde glibberige pad bewandeld. Jij kan dat ook!!!

Liefs,
ZL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate, als je al begint te voelen dat je het niet wil, ben je op de goede weg. Volhouden zo.

Joann, fles weg en lekker naar bed. Morgen is er weer een dag, en moeten vijf koters met de neuzen in dezelfde richting.

Ferry, ik ben al terug met de hond, en nog droog ook.

Zilverlijntje, blijven schrijven ook al lukt het nog niet altijd om ADB te zijn. We willen je graag helpen waar dat kan. Niemand kan het helemaal alleen.

Cato, ik snap dat je even afhaakt. Ik hoop dat je morgen weer van de partij bent.

Nou mensen, ik ben moe, en morgen is er nog een hele dag. Dus ik wens jullie allemaal nog een fijne avond, en welterusten.

:lips:Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...