Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 oktober


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oké Mick, ik snap het. Handig zo'n soort zakboek.

BamBam, goed joh. Houden zo. Ik had vanavond weer erge trek, gek hè. En gisteren totaal niet. Het was zelfs zo erg dat ik even dacht dat het eigenlijk ook geen kwaad kon, na bijna twaalf weken. Maar dat was natuurlijk die gremlin weer.

Maar bij mij telt nu ook mee dat ik die twaalf weken persé vol wil maken. Vind het zo zonde om nou nog de fout in te gaan. Zo zie je maar, ADB zijn als motivatie om ADB te zijn.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, goed gedaan. Had ik gisteren, oei wat had ik trek. Zo zie je maar weer dat we er nog niet zijn. Is niet erg, we houden vol!
Bijna 12 weken Anna, je bent een topper!
Nu droog, snel m'n hondjes eruit schoppen.
Weltrusten allemaal. Ben er maandag weer, heb een uitje met slapen 1 nacht. Waar ik niet ga drinken, ook al doet de rest dat wel. Gelukkig geen uitje waar mensen gaan zeggen; ach joh doe ff gezellig mee. Zal het soms wel even lastig vinden maar ja dat overleef ik ook wel weer.
Heb een goeie zondag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anna,

Ik had vandaag ook zo een trek dat ik geen boodschappen heb gedaan.
Geen warm eten in huis en het brood was ook al groen aan het worden ( zag ik toen de winkels al dicht waren)

Ik ben boos omdat ik niet naar de supermarkt kon omdat ik morgen een pluim bij Kohtje mag komen halen voor 2 weken ADB.

Het lijkt erop dat ik het alleen nog kan blijven stoppen om waardering te krijgen.
Van jullie, van mijn vriend.

Ik vind het zwaar, zeer zwaar
mis soms die roes om de pijn niet te voelen.

Mieke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai Mieke, dat is erg, geen boodschappen gedaan. Is er bij jou in de buurt nog een winkel op zondag open? Groen brood lijkt me niet echt lekker.

Kohtje vroeg zich vandaag af wie hij ook alweer met 2 weken mocht feliciteren, hij was het even vergeten. Dat ben jij dus. Nou volmaken hoor, dan feliciteer ik je morgen hoogstpersoonlijk.

En waardering krijg je zeker. Maar er zijn heus nog wel meer redenen om niet te drinken Mieke. Voel je je na twee weken niet drinken nog niet fitter 's morgens? En is het niet prettig een helder hoofd te hebben?

Ook het verlangen naar die roes neemt af, als je maar volhoudt. Het komt soms terug, zoals bij mij ook vandaag, maar je kunt het steeds beter uitzitten. Echt.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Anna,

Het probleem is de supermarkt op dit moment.
Ben zo bang voor de bijl te gaan.
Ben iedere dag weer blij als dat ding dicht zit.

Nou ik zet de schoudertjes er maar weer onder en zie dat groene brood maar als mooi excuus om es lekker ordinair mo bij de Mac te gaan bunkeren.

Groet Mieke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Katrina, ze bedoelden de film van 11.55 uur op Nederland 2, Hukkle. Maar ik moet zeggen dat het mij niet zo kan boeien, ik kijk al niet meer. Niet mijn type film. Ik zit nu nog even naar National Geographic te kijken met mijn zoon. Maar ik ga ook zo in de slaapstand. Mijn hond doet doorgaans niet mee aan klok verzetten, zijn biologische klok gaat gewoon door. Het duurt meestal ongeveer een week voor zijn klok ook aangepast is.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Toch nog even mn ei kwijt als het mag.....zit nu aan mn 2e glaasje wijn en vind het erg moeilijk om niet nog een fles uit de kelder te halen. Vanavond kwam ik er achter dat mn vriend verliefd is geworden op een ander. Ik betrapte hem erop dat hij met een vrouw aan het bellen was....ik weet niet hoe dit zal aflopen voor ons en ik heb allerlei gemengde gevoelens. Maar ik voel me ook leeg en ook wel aan de ene kant heel gelaten. We hebben 2 kinderen...hij voelt het als de ware voor hem en zij ook.

Ik moet het allemaal denk ik even laten bezinken, wilde het even kwijt i.v.m. het drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moesje, ik heb al een reactie op het dagdraadje van Katrina gezet. Voor het geval je dat niet meteen ziet zeg ik het hier maar even.

Dit is ingrijpend nieuws, wat je inderdaad even moet laten bezinken. Ik kan me ook goed voorstellen dat je nu geneigd bent naar de fles te grijpen. Maar juist in deze situatie is het beter helder te zijn, dat weet je zelf ook wel.

Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid, ook voor je vriend.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...