Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 oktober


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi hoi,

Terug van het etentje was erg apart een soort ontwerp studio maar dan met eten. Je kan dan een Ontspannen of Energie menu nemen alles is biologische.... Ik heb niet gedronken! Niemand vroeg er ook na gelukkig het valt altijd wel weer mee uiteindelijk... En het paste natuurlijk ook wel een beetje bij de gezonde voeding hihihihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, er komt geloof ik nog wel wat leuks om 23.55 u. op Ned 2. Hukkle
Heb net een beker warme melk op en dat maakt soms wat suf, dus ik weet niet of ik het ga redden.
Trouwens een nieuwe frisdrank ontdekt. Sourcy Sprankel, zonder suiker, zonder zoetstoffen. Ze hebben 2 smaken. Best lekker. Lekker fris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ellie, fijn dat je het tijdens het etentje droog hebt gehouden. Ik proef uit jouw berichtjes dat je er heel erg mee zit, dat je geen relatie hebt op dit moment. Dat vind ik heel vervelend voor je. Misschien als je dat een beetje los zou kunnen laten, dat het gemakkelijker voor je zou zijn?

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet ook niet of ik dat ga redden Mick. Het was gisteren ook al zo laat.

Joann, het heeft deze week een hele hoop keren niet geregend hoor. Maar vandaag is het weer raak. Komt misschien omdat een oom en tante van mij in Apeldoorn wonen.

Ellie, was het zo'n haute cuisine diner? Dat heb ik ook een keer gehad, niet te geloven zulke muizehapjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna ja dat gevoel is er steeds tenminste het alleen gevoel. Misschien is het wel wat anders en voel ik het als dat ik een man wil. En maak ik het er van dat dan het gevoel wel weg is...Zal er eens wat meer naar gaan kijken wat het nou precies is gek he
Snap je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ellie:
Ja, wat anna zegt: ".....als je dat een beetje los zou kunnen laten, dat het gemakkelijker voor je zou zijn?" Meestal gebeurd het dan onverwachts. Als je lekker en sterk in je vel zit, heb je "niemand" nodig en dat maakt je aantrekkelijk. Dat is interessant, zonder interessant te hoeven spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten Joann,

O ja, die klokken, ik ga er maar vast aan beginnen. Mogen we dus nog een uur langer ook.

Ellie, ja ik snap het. Dat alleen gevoel heb ik ook vaak, al heb ik niet het gevoel dat ik daarvoor persé een man moet.

En Mick heeft gelijk volgens mij. Als je niet zo krampachtig zoekt, loslaat, komt het vaak vanzelf.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann weltrusten!

En nee hoor heb net een broodje gegeten!

Anna het is nieuw ze ontwerpen eten dus elke keer een nieuw thema...dat is leuk maar het is erg veel met sla en niet echt vullende producten. Wel zonder smaak en kleurstoffen enz dus tja dat is wel weer beter dan menig ander restaurant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me op zich wel leuk en lekker om een keer te doen Ellie. Maar als ik eet heb ik wel graag mijn buik vol. En sla vind ik in de zomer erg lekker, maar als het weer slechter wordt wat minder. Wel heel gezond inderdaad. en goed voor de lijn, hihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig, waar haal je het vandaan Mick. Even serieus, dat vraag ik me al een tijdje af. Arceer jij die zinnen in boeken die je opvallen, of iets doen?

Ik lees ook wel eens iets wat mij raakt, maar als ik het dan niet acuut ergens opschrijf vergeet ik hoe het ook weer precies gezegd werd. En vaak kan ik het dan ook niet meer terugvinden. Hoe doe je dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...