Spring naar bijdragen

Donderdag 2 November 2006


joann

Aanbevolen berichten

Het was kort maar krachtig.. ik had hier iets anders van verwacht.
Iedereen veel succes verder, maar ik ga het ergens anders zoeken..
Ruzie maken en steken onder water word ik niet vrolijker en of wijzer van.
Ik begrijp niet dat iedereen zich zo druk maakt over Katrina, je kunt haar gewoon negeren, veel te veel eer om erop te reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 58
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ha die Rufus!

Ik begrijp de uitspraak van je vriend niet 100%, maar ik doe mijn best...

Hoe gaat het met je? En met je prachtige jonge-godenlijf? (En het bijbehorende hart?)

Fran

PS: Ik heb paaldansen (nooit aan begonnen) ingeruild voor zangles. HEEL confronterend. Nooit gedacht. (Niet dat ik kan zingen, hoor, beperkt zich tot een soort zielig gepiep met nu en dan een uitschieter. :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fran,

Dat jongegodenlijf is compleet afgelopen maandag onderuit gehaald. Bij SuperdeBoer wilde ik m'n gratis pakket afhalen, ik had nog drie zegels tekort en vroeg een een cassiere of ik bij haar zegels kon bijkopen. Even later in de winkel werd ik aangesproken door een keurige vrouw, die me vroeg of ik degene was die had gevraagd of ik zegels bij de kassa kon kopen. Ja, zei ik. Gelukkig dat ik u gevonden heb, zei zij. Maar de beschrijving van de cassiere kon ook niet missen, zei zij. Een oude man met een kaal hoofd! Weer een droom in duigen en (valse) hoop de grond in geboord.
Ik ga me nu opgeven voor een cursus paaldansen op z'n turks. Maar eerst een Yoga cursus. Trouwens wel handig bij ingewikkelde bewegingen.
Ik verheug me nu op jouw nationale doorbraak als zangeres in een rockband. Enig gepiep kan helemaal geen kwaad. Nog adb?

Liefs Rufus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Rufus, er is nog altijd niks mis met je gevoel voor humor...

Op mijn nationale -- liefst internationale -- doorbraak zal het nog even wachten zijn, want ik zit nu aan de ontspanningsoefeningen wegens het piepen... Ik ben nogal geremd, zie je... Wat eigenlijk wil zeggen dat ik compleet geblokkeerd zit wegens het niet toelaten van emoties. Echt waar.

Nee, helaas niet ADB. Ben weer helemaal de dieperik in gegaan. Uitsluitend mijn eigen verantwoordelijkheid natuurlijk. Wilde eens bewust dronken worden na 18 dagen. En daarna nog eens. En daarna wilde ik weer gewoon bewust-onbewust lazarus worden. En blablabla...

Goed voor jou, dat je nog altijd droog staat! :sun:

Ziezo, waar kotsen al niet goed voor is!

Blij je weer eens gelezen te hebben, ouwe makker!!!

Fran

PS: Ik vind oudere mannen heel aantrekkelijk... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Zo ben ik ff lekker aan het trainen, kop in de wind, niet meer gelezen gisteravond en Boemmm.

Joann, je schreef dat je afscheid neemt omdat dit je niet aanstaat. Net schrijf je dat je boodschappen gaat doen en zit te twijfelen of je alcohol zult gaan kopen en drinken. Aan jouw elke dag weer de keus, net zoals voor ons allemaal. Ik adviseer je om het niet te doen. Er zullen altijd moeilijke, vervelende, verdrietige dingen op je pad komen die je het hoofd zult moeten bieden. Volgens mij was de vorige keer dat je niet meer adb wilde zijn, Lola en haar vriend en alle problemen die daar spelen een reden voor je om te gaan drinken. Nu grijp je dit misschien aan om te gaan drinken. Waarom? Ja er vallen soms harde woorden maar die vallen niet voor nix. En dat jij dat, misschien, aan zult grijpen om uit de bocht te vliegen, tja. Ik zou het jammer vinden en hoop dat je het niet zult doen. Doe je het toch dan hoop ik dat je uit dit patroon iets leert zodat je er een volgende keer iets aan hebt.


Lianne, jammer dat je al zo snel vertrekt. Het is nu ff niet leuk, toch ervaar ik veel steun aan het forum. Zonde om zo snel af te haken. Misschien bedenk je je nog. Zo niet, dan wens ik je alle goeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Catootje,

teddybeer, okee
maar lange grijze haren en een lange baard??? Nee, dat niet. Twee jaar geleden nog wel lang haar tot halverwege m'n rug. Was iets dat ik nog moest omdat het vroeger nooit mocht. Nu weer kort geknipt en donkerblond begint wel steeds meer grijs te vertonen....

Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...