Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 november


Anna

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 262
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik had met name ruzie met mijn zoon als hij in het weekend naar vrienden was geweest. Kwam hij flink beschonken thuis, zat ik daar dus apelazerus midden in de nacht keiharde muziek te luisteren (de buurman is nogal doof). En hij dus mij met een dubbele tong verwijten dat ik bezopen was, en ik dat met dubbele tong ontkennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zoiets Bammie. Zei ik bijvoorbeeld dat ik even moest plassen. Gauw klitsieklatsie zoals jij dat zo mooi zegt en dan weer terug. Maar vijf minuten later moest ik dan echt plassen, dus ik zei, verdorie, ik weet niet wat 't is maar ik moet al weer. En dan moest ik echt en baalde dat ik dan niet even kon klitsieklatsie, anders zou het allemaal te lang duren.....Daarna op hete kolen tot het aanvaardbaar was dat ik weer mogelijkerwijs kon moeten plassen. Of zoiets....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou snap ik. Ben je inderdaad bezig met een reactie en als je die dan geplaatst hebt staan er al weer andere bij. Dat heb ik ook als ik msn, daar wordt ik helemaal raar van al die drukte met al die gesprekken. Sinds ik hier zit doe ik dat bijna niet meer. Geen tijd meer voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Femmy, mijn ervaring is dat het eigenlijk best leuk is om op een feest iedereen om je heen geleidelijk aan steeds lolliger en luidruchtiger te zien worden. En ik heb gemerkt dat ik ook niet ga zitten kniezen, ik heb me tot nu toe steeds geamuseerd.

Bovendien valt het je als je nuchter bent veel meer op, dat er eigenlijk meer mensen zijn die niet drinken. Als je zelf drinkt trek je naar de drinkers, en dan denk je dat iedereen dat doet. Ik zou het gewoon een keer proberen, en als het tegenvalt kun je toch altijd op tijd naar huis gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha wat zijn we toch een stel gekken bij mekaar. Wat doen we ons zelf aan. Ik zie Anna al haar zoon vermanend toespreken, blehblableh burp en je zoon maar terug wauwelen.
En ik zie Koh al naar z'n atelier rennen, klokklokklok en sne;l weer terug. Dacht je nou echt dat jouw Anna dat niet doorhad? Kan me haast niet voorstellen. Wat dronk jij dan, alcohol ruik je toch?

En Joann, jouw man vond het geen punt dat hij naast een dronken dropje moets slapen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je niet de bob zijn of zo? Dat is het ergste ja, die angst dat je geen nee kunt zeggen. Ik zei in het begin ook niet dat ik niet wilde drinken, maar dat ik pijnstillers op had tegen de hoofdpijn. Dat klopte trouwens ook, want ik had heel veel hoofdpijn, en slikte me suf. Maar dat was vroeger nooit een belemmering om daar ook nog bij te drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Femmy, bedenk es 10 redenen waarom je zou gaan en bedenk er ook een heleboel waarom je niet zou gaan.
Je brengt jezelf in een ongelooflijke moeilijke positie. Waarom zou jij jezelf daaraan blootstellen?
Wil je drinken of wil je niet. Je weet dat je voor de bijl gaat na twee glaasje. Dan is de rem weg en hupakee, of klitsieklatsie en heb je zondag een kater.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook zo maar es afsluiten.

Femmy, wat je ook doet, ik wens je sterkte, succes en veel plezier. Laat horen wat je gedaan hebt en hoe het geweest is. Het valt niet mee zaken anders aan te pakken. Dat is elke keer weer een sprong in het diepe en dat is eng.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna is het wel droog. Die van mij zijn gelukkig al geweest.

Nou Joann, zuinig zijn op zo'n vent.

Katrina, ik ga niet zeiken maar als ik het al wist had ik je niet gevraagd. En ik ga geen 100.00 pagina's teruglezen want met het tempo wat we de laatste tijd aanhouden qua aantal is dat niet te doen. Misschien staat je hoofd er morgen meer naar en anders niet, ook goed.


Joann, dat van die engel, daar was ik meestal te dronken voor, jammer...

Genoeg flauwekul voor mij, weltrusten allemaal en tot morgen. Benieuwd naar de verhalen van Sneeuwwitje en Zeeman. waren er nog meer stappers vanavond? Klaar nou, afsluiten, mandje in, laptopje dicht doen enzzzzzzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...