Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 november

Anna

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 262
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

BamBam, hoe ik was als ik dronk wisselde eigenlijk nogal, afhankelijk hoe mijn stemming daarvoor was. Ik had altijd wel heel heftige confrontaties met de jongens ja, met name de oudste. De jongste ging meestal gewoon naar boven, naar zijn kamer. Voel ik me nou heel schuldig over. Maar de oudste verweet me dat ik teveel had gedronken, en dan kregen we daar ruzie over. Dan kon ik heel onredelijk zijn, maar dat kan mijn zoon eerlijk gezegd ook, dus dat ging hard tegen hard.

Als ik goed in de stemming begon te komen (zover kwam het dus meestal alleen in het weekend, door de week stopte ik als ik genoeg op had om te kunnen slapen) dan had ik meestal wel veel lol. Lekker muziek draaien en zo. Maar als ik dan doorging werd ik verschrikkelijk sentimenteel, en daarna heel zielig, en ging ik zitten janken over alles wat er zo oneerlijk was in mijn leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet meer Koh en ga ook niet terug bladeren met al die lange draadjes. Maar toen was het s'miidags zo stil. Ik weet ook niet hoe dat moet als ik weer vrier dagen ga werken. Wanneer moet ik dan met jullie praten, hihi. Kan niet de hele avond achter de pc, slaap ik nooit weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dronk de hele dag door. Als ik alleen thuis was ging dat makkelijk, als m'n vrouw thuis was om de klip klap naar atelier of naar de garage. Overal flessen verstopt. Sommige kwam ik veel later per ongeluk wel weer eens tegen. Wist ik niet eens het bestaan meer vanaf.
Wel veel ruzies gehad, op het laatst werd het een soort zwijgende oorlog...Mijn vrouw had wel in de gaten dat ruzie niks oploste. Zwijgen vond ik erger....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...