Kohtje Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Joann, van wat pappa Zeeman met je gaat doen als je te laat naar bedje toe gaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Ja, van die 1 1/2 liter pakken, dus dat drinkt lekker door, de roosvicee bedoel ik nu dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 hihi Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Jammer dat je het niet volhield Katrina. Was het tot dan toe wel leuk of voelde je je al de hele tijd niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Anna, je moet wel een beetje opletten he anders snap je het nooit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Jaja, Marieke, dat ken ik, die afterparty's. Alleen deed ik dat dus thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Katrina, spijtig dat je feestavond zo af moest lopen. Kom eerst maar weer wat bij.Lees rustig mee met de avondflauwekul en wat al meer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Anna had jij ook een boze dronk en zo ja kregen je jongens dan schelden. Of zat je lekker somber te wezen.Ik werd vaak heel erg boos als ik dronken was en daarna verdrietig ohoh wat een taferelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Katrina, wat heb jij eigenlijk voor ziekte? Als je geen zin hebt om er iets over te zeggen na zo'n avond, prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Joann, dan moet je onverwacht Boe roepen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Ja dat kan. Had al een paar x op vernieuwen geklikt maar nix. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 BamBam, hoe ik was als ik dronk wisselde eigenlijk nogal, afhankelijk hoe mijn stemming daarvoor was. Ik had altijd wel heel heftige confrontaties met de jongens ja, met name de oudste. De jongste ging meestal gewoon naar boven, naar zijn kamer. Voel ik me nou heel schuldig over. Maar de oudste verweet me dat ik teveel had gedronken, en dan kregen we daar ruzie over. Dan kon ik heel onredelijk zijn, maar dat kan mijn zoon eerlijk gezegd ook, dus dat ging hard tegen hard.Als ik goed in de stemming begon te komen (zover kwam het dus meestal alleen in het weekend, door de week stopte ik als ik genoeg op had om te kunnen slapen) dan had ik meestal wel veel lol. Lekker muziek draaien en zo. Maar als ik dan doorging werd ik verschrikkelijk sentimenteel, en daarna heel zielig, en ging ik zitten janken over alles wat er zo oneerlijk was in mijn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 helpt dat Koh?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Ja dat janken dat ken ik. Dikke, dikke tranen.Het verdriet was wel echt hoor maar kwam er ietwat ongefilterd uit.En Joann en Koh hoe ging dat bij jullie? Heftige ruzies, stiekum flessen achter de bank, of wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Gisteren wel Bammie, of was dat al weer eergisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Pfff, zo mis ik 4 berichtjes, en dan gebeurd er weer niets. Iedereen naar de lama's aan het kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Weet niet meer Koh en ga ook niet terug bladeren met al die lange draadjes. Maar toen was het s'miidags zo stil. Ik weet ook niet hoe dat moet als ik weer vrier dagen ga werken. Wanneer moet ik dan met jullie praten, hihi. Kan niet de hele avond achter de pc, slaap ik nooit weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Ik dronk de hele dag door. Als ik alleen thuis was ging dat makkelijk, als m'n vrouw thuis was om de klip klap naar atelier of naar de garage. Overal flessen verstopt. Sommige kwam ik veel later per ongeluk wel weer eens tegen. Wist ik niet eens het bestaan meer vanaf. Wel veel ruzies gehad, op het laatst werd het een soort zwijgende oorlog...Mijn vrouw had wel in de gaten dat ruzie niks oploste. Zwijgen vond ik erger.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 hoezo mis jij berichtjes Anna?Ik kijk nu niet meer. Nog ff hier schrijven en dan naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden