joann Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Hai, Joann.Wanneer gaat dat kwartiertje in dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Ehm, zoiets ja. Meestal kiepte ik bij de koelkast alvast een of twee glazen naar binnen, voor ik ermee naar de kamer liep. Hadden ze niet door dat die er al in zaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 ff checken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Maar dat was dus alleen als ik de avond weg was geweest hè. Op 'normale' dagen stond mijn glas gewoon op het aanrecht tijdens het koken, en maar blijven bijgieten hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Je mocht maar een kwartiertje later Joann, niet jokken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Rolde je dan echt chikker je bedje in of was je nog redelijk nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Hallo BB, het is vrijdagavond hoor! Dan mogen alle kinderen langer opblijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Nou, als ik de volgende dag moest werken was ik nog vrij nuchter hoor, maar ik moet erbij zeggen dat ik ook aardig wat aankan(kon). In het weekend was het vaak wel heel erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Ik deed dat bijzuipen ook als we een enkele keer met de auto ergens heen moesten. Dan dronk ik twee biertjes en verder raaf en dan thuis holadie paar biertjes en dan aan de wijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Oke Joann zou ook wel erg ongezellig zijn als je nu al naar bed moest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Dat bier sloeg ik over, vind ik niet meer zo lekker. Meteen hatsekidee aan de ww, en na een fles of zo over naar de rode. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Zit nu aan de ginger ale met worteltjes en een dipsaus. MMMM??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Jongens, meisjes bedoel ik, zijn we weer aan het drooggebruiken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 weet je wat ook zo scheelt, ik hoef bijna nooit meer naar de glasbak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Wat vind je hubbie daarvan, Joann?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Kohtje, BamBam vroeg het. Ik zit nu aan de Roosvicee 50/50, lekker, niet zo zoet, en extra vitamientjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Nee Kohtje of misschien toch ook beetje wel.Ik vraag me soms af hoe andere mensen dat deden. En aangezien bij Anna, buiten haar kinderen om, niemand weet dat ze een alkie is was ik nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Joann, je kunt altijd nog spelen dat je Hubbie zeeman is en de rest vul je dan maar lekker zelf in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Och Anna, bedoelde er niets kwaads mee hoor....Roosvicee 50/50? Zit dat ook in van die pakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Oh, ik kocht ook van die kartonnen pakken goedkope wijn hoor. Maakte ik mezelf wijs dat er minder alcohol in zat, dus dan telden de glazen minder. En een volle vuilnisbak!Weet je wat ik nog het gekste vind? Ik geneerde me vaak voor die hoeveelheid wijn in mijn karretje, zei ik altijd dat ik bezoek kreeg. Maar niemand keek me ooit gek aan. En nu, als ik met zo'n 8 liter fris bij de kassa sta kijken ze me aan alsof ik gek ben. Ja, die jongens drinken ook wat, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden