Francesca Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Pff, Koh, is volgens mij gewoon een vorm van 'beleefdheid' of zo. Ik zou er verder niks achter zoeken. Ik probeer ook niet te roken bij iemand die net gestopt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Nee Ellie, dat was niet bewust, het was zelfs heel lief bedoeld, om mij te beschermen. Maar ik moest wel even kwaad op ze worden anders blijven ze me beschermen en dat is helemaal niet (meer) nodig. Ik kan goed op mezelf passen....ik ben nu een grote jongen geworden eindelijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Joann, dag voor dag kun je er ook komen hoor. Misschien wat vermoeiender, maar ik doe het ook zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Aha, Koh! Ik heb 'em voor mijzelf: ik zou het niet doen omdat ik mezelf niet zou vertrouwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Bambam snap het helemaal!! Het is zo gezegt het licht zien!!! Ineens heb je het....de patsboem boempats what ever!! Ik heb van de een op de andere dag na 25 jaar roken m,n sigaret uitgemaakt en ik rook na 10 mnd nog steeds niet het kan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Weet ik toch Joann. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Tuurlijk Joann, Ik weet ook, dat je een strijder bent.Maar ook, dat je je emoties nog niet onder bedwang hebt en dat is waarschijnlijk je struikelblok denk ik.Hoor wie het zegt, maar het is wel goed bedoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Goh, ik was doodmoe, wou mijn bed induiken en ben ineens weer klaarwakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Het zit tussen je oren je moet er klaar voor zijn...zoeken naar de boem of pats werkt niet denk ik je moet de cirkel willen doorbreken vandaar dat ik de cirkel van van dijk ook heel interessant vind!! (zeg het misschien iets makkelijker dan dat het is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Koh, ik ben benieuwd of dat mij ook nog overkomt, dat ik een groot meisje wordt. Ik voel me eigenlijk nog steeds dat meisje van rond de 20. Alleen de spiegel vertelt een heel ander verhaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 't Forum wordt mij een beetje te Flitsieflatsie op dit moment. Ik haak even af, kijk even mee. Als ik ga slapen laat ik dat nog wel even weten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Hebben jullie liever dat ik niet kijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Kohtje heel goed joh dat je het allemaal onder controle hebt! Jij bent ons licht puntje aan het eind van de tunnel......Slaap lekker voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Joann, zo zie ik het ook bij jou en bij mijen vele anderen, die hier struikelen,We hebben al veel gewonnen,uren, dagen, die wie niet gedronken hebbende laatste tijden dan weer die moed en wilskracht,om opnieuw te beginnen,volgens mij is daar niets mis mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Ho ho ho, kalm aan Ellie. Je zegt het nu of ik een bijna dood ervaring ben...Licht aan het eind van een tunnel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Kohtje we vinden het leuk dat je kijkt,Jij bent onze....tja .....onze .....Patser Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Nou zeg, wat hebben jullie ineens allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Nu moet je geen Boem gaan zeggen hoor.Ja Ellie, je beschrijft hem inderdaad als een bijna doodervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Nou zeg, wat was dat nu voor vraag? Moesten we allemaal in koor zingen van 'NEE, Kohtje, toe ga niet weg?' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Ik zit hier ontzettend te lachen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 :)hihiihhi nee joh ik bedoel dat wij nog niet daar zijn waar jij bent!! Dus jij bent het licht puntje dan heb je nog een stuk waar we doorheen moeten en daar staan we dan zo moet je het zien positief bedoel ik het hihihhihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden