Kohtje Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Wat voor foutje Stien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Zal ik me voor de gein opgeven voor de behandeling? Ben zo nieuwsgierig hoe dat gaat...Maar nee, toch maar niet...Plaatsen zijn schaars en laat ik liever vrij voor mensen die ze nodig hebben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 12 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Iedereen heeft er recht op kohtje en wie weet is het voor jou een extra stok..welkom Stien.. je hebt helemaal niets verkeerd gedaan joh!Ik vind jullie allemaal zo aardig, zou bijna zeggen : kom een wijntje drinken haha!LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 12 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 En ik zie die moderator van Tactus al helemaal voor me, zit zich vast suf te lachen als hij/zij die berichten meeleest.. onder het genot van een wijntje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 12 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 @ Femmie..Ik denk dat mijn drinkgedrag met het jouwe overeen komt/kwam..Ik had NATUURLIJK geen probleem, want ik dronk niet voor 5en..Maar in het weekend steevast die gelegenheden opzoeken.. ja zelfs in de sauna.. bam dat komt lekker aan..Ik had een keer zo'n kater dat ik bij appie heijn mijn pinpas er niet door kreeg van het trillen..en ik had het een keer per sms uitgemaakt met mijn vriend 's nachts.Ik niet begrijpen waarom ik niks van hem hoorde de volgende dag.. duh.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Oh Lianne,Ik heb 's nachts met een dronkenkop wat besteld via de t.v.Toen ze het pakketje kwamen brengen, dacht ik wat moet ik hier nou mee.Het was een borstel om steil haar te krijgen,moet je voorstellen, dat ik helemaal geen krullen heb.Heel langzaam........ kwam er toen een herinnering boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 12 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 O erg he, Marion..Nou, dat is gelukkig nog te overzien...Laten we blij zijn dat dat het verleden is..Weet je wat ook een plan is..om op zondag om 5 uur de wekker te zetten en dan bij de uitgang van een disco te gaan kijken wat er naar buiten strompelt..dan nog heerlijk even je bed in en tegen tienen ergens lekker gaan ontbijten bij een grand cafe!krantje, koffie eitje, wow wat heb je veel aan je dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Stien, waar ben je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Lianne ik denk niet dat moderator onder het genot van een wijntje zit mee te lezen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Hai Stien, Warm welkom van mij ook.Knap dat je de stap genomen hebt joh.Je gaat ook beginnen met de internetbehandeling?Succes en tot schrijfs.Cato Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 12 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Nee tuurlijk niet Cato!Het was een flauw grapje..ben een beetje hyper van de ice tea light, sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Zo ik leun moe maar voldaan achterover in m'n stoel.Heb vandaag gewerkt en ben weer droog overgekomen.Het voordeel van een zondaggie werke is dat je aan allerlei klussen toekomt waar het doordeweeks veel te druk voor is.Morgen ben ik dus vrij en ga gezellig bij paps en mams langs.En voor nu..ik ga m'n mandje in en lekker dromen,welterusten.liefs, Cato. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Ik heb ook een keer boodschappen gedaan met een enorme kater.Mijn dochter zat nog in zo'n autostoeltje.Ik maak de gordels van haar stoeltje dichten gauw naar huis met de boodschappen.Onderweg iedereen, ja echt iedereen naar mij zwaaien, duim omhoog.Ik terug zwaaien.Ik denk waar kennen mij die mensen allemaal van,en wat een optimisme op de vroege morgen.En maar terug blijven zwaaien.Toen ik thuis kwam wist ik waarom al die mensen gezwaaid hebben.Ik had mijn doos met boodschappen nog op de auto staanen ben er zo de hele stad mee door gereden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cato39 Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Oke Lianne, snap ut wel.Liefs, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Marjon, mijn computer heeft met name heel erge opstartproblemen, en als ik iets opstart waarvoor ik op internet moet. Daarom log ik, als ik vrij ben, maar niet meer uit. Maar dat betekent niet dat ik de hele dag achter mijn pc zit. Dus af en toe ben ik gewoon iets heel anders aan het doen, en reageer ik dus niet. Zo heb ik net een paar nogal langdurige telefoontjes gepleegd. Ik weet dat het niet helemaal netjes is om ingelogd te blijven terwijl ik niet met het forum bezig ben. Maar als ik steeds uitlog is de kans groot dat ik er helemaal niet meer inkom, en daar krijg ik helaas helemaal de zenuwen van.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 12 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 oo sorry,maar ik moet wel heel erg lachen Marion, het is ook zo herkenbaar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Anna, zo was het niet bedoeld hoor,want ik heb niet eens gezien dat je ingelogd stond.Maar ik miste je vandaag gewoon,We hebben 2 jaar geleden een stel leren kennen op vakantieen we komen altijd nog 2 keer per jaar bij elkaar.Dan wordt er echt heel veel gedronken, Had ik haar net aan de telefoon........en gelijk krijg ik me toch een trek.Ik associeer haar gelijk met alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Ik heb het programma nog niet echt goed onder de knie had me dus moeten voorstellen bij wie is wie, maar begrijp niet goed hoe ik daar in moet komen. Jammer dan probeer ik het morgen nogmaals.Denk dat ik nu even wat anders ga doen, dank voor de mailtjes een warme binnenkomer.Zal volgende week jullie w.s. hard nodig hebben en hoop iets voor jullie te kunnen betekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Hallo Stien,Ik had het ook niet gelijk allemaal door, maar dat komt vanzelf.En anders vraag je maar evn dan helpen we je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 12 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Ik moet ook even wat gaan doen, slaap lekker iedereen..en morgen ..maandagochtend zonder kater, joepie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Stientje, je hebt echt niks fout gedaan hoor, doe maar kalm aan. Iedereen moet altijd eerst even de boel verkennen. Even het huis doorsnuffelen zeg maar. Neem rustig de tijd en doe gewoon mee met de rest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 12 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Ik kan hierna door naar een nieuw verslaafden forum:forum verslaving!ga nu echtx Lianne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipsen Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 jesus die draadjes worden steeds langerik heb net alles een beetje eschuin gelezen stien welkomenne voor iedereen die met de internet behandeling gestart is mij brengt het veelen de vehalen die iedereen schrijft herkenbaar.zo herkenbaar en gelukkig nog steed goed afgelopengroet Flipsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Welterusten allemaal, tot morgen maar weer. Over en sluiten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 Welterusten Femmy,het klinkt afgezaagd, maaar weer een dag ADB erbij,goed dat je de Gremlins verjaagd hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden