Spring naar bijdragen

Zondag 12 November

Lianne

Aanbevolen berichten

Nou dat is toch ook wat, Bam Bam, Femmy en Ferry,
Jullie kunnen met zijn drietjes toch wel die Gremlins verslaan!!!!!!

Femmy, kun je zien hoe raar het kan lopen, focus je je helemaal op het feest, waar je bang voor was om te gaan drinken, dat gaat goed en dan plots overvalt het je. Wat een is een verslaving toch raar.

Bam Bam, denk er aan, verdriet en problemen drink je niet weg.

Jongens verleg die grens en denk aan morgen, Kater.............
Ga bij je zelf na, hoe je morgen zult opstaan met een kater,
hoe je de dag door moet brengen met een kater.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 105
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik snap jullie heel goed..
Heb ook trek, maar geen keuze vanwege R.
Aan de andere kant.. weeg eens de voor en nadelen van alcohol tegen elkaar op..
Nou, dan hebben we het antwoord toch?

Het tijdelijke roesje en verdoven is misschien prettig.. maar denkt aan morgenochtend of zelfs aan vannacht als je wakker schrikt..
Flink tandenpoetsen helpt ook..
Nou, jullie horen het, tante Lianne weet het allemaal zoooooo goed (voor een ander)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou het zo kunnen zijn dat al die feestjes en festivals die we zo leuk vonden helemaal niet zo leuk waren..?

weet je wat gek is? als ik met mijn vriendinnen in de kantine na het sporten aan de koffie zit komen we niet uitgekletst en als we op vrijdag naar een grand cafe gaan voel ik me ongemakkelijk als ik aan de spa of cola zit. als ik niet drink met uitgaan krijg ik het ook vaak koud en sneller moe.
Normaal gesproken zal je dat ook hebben maar dan voel je het niet.

Ik was een keer bij een vriendin, wijn wijn wijn en ik rij 's ( ja rij met alcohol op, shame shame) nachts bij haar huis weg.
Sta ik in de file... ik vloeken: @#$% file, op DIT tijdstip van de nacht..
Blijk ik achter een rij geparkeerde auto' s te staan..
dom he haha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ze zijn weg. Ga ff voor de buis en vroeg m'n mandje in.

Marieke, goed van je dat je niet gedronken hebt.

En ja, die shame verhalen herken ik maar al te goed. Ga ik nu ff niet meer teveel aan denken.

Weltrusten voor straks, lekker slapen en morgen gezond weer op!

Groet BB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg dat ook wel Katrina, zo'n gevoel van plaatsvervangende schaamte als ik (erg) dronken mensen zie, maar ook een gevoel van medelijden overvalt me omdat ik weet hoe makkelijk je zover kunt komen en dat dat vaak niet zomaar voor de lol is....dat er vaak een hoop narigheid achter zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het laatste jaar dat ik dronk (vanaf het opstaan tot 's avonds) stopte ik na een week of twee elke keer weer. Ik werd dan zo griezelig ziek dat ik dacht dat ik doodging... Dit nooit weer, dacht ik dan. Maar een week later begon het hele circus weer opnieuw... wetende wat me te wachten stond maar er van uitgaand dat het dit keer niet zover zou komen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel even wil ik jullie onderbreken, ik wil mij nl voorstellen als nieuwkomer.
Ik ben Stien, 52 en heb mij vorige week opgegeven voor therapie op internet.
Verwacht dat ik volgende week kan starten. Hierdoor heb ik me al een paar dagen
geleden ingelogd bij dit forum maar had nog niet de moed te reageren.
Maar ik moet wel reageren, voel me nu al zo verbonden, herkenning, tranen en lach.
Het overkomt me allemaal als ik de berichten lees, ook vragen komen naar boven.
Maar nu eerst deze eerste zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Stien,

Wat een originele binnenkomer. De meeste mensen komen binnen via de rubriek Wie is wie. Maar ik vind dit wel een gezellige manier. Alsof je in een kamer met bekenden zit en een nieuw gezicht komt om de deur heen kijken. Welkom en neem plaats, zou ik zeggen. Bij Wie is wie kun je altijd nog even een berichtje plaatsen zodat iedereen die even wil weten wie Stien is je daar altijd makkelijk even kan opzoeken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Stien, welkom op het forum. Ja, je zult waarschijnlijk wel merken dat de mensen hier veel gemeenschappelijk hebben. Daardoor kunnen we elkaar hier ook goed steunen.

Veel succes met de behandeling, en schrijf hier lekker mee, over hoe het met je gaat!

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...