Spring naar bijdragen

campral


Lianne

Aanbevolen berichten

Hi aura en joan..

Ja, ik ben 7 kilo aangekomen terwijl ik onwijs ijdel ben.
Het is die wijn, in combi met dan trek hebben in een taostje etc.
Ik ga vandaag refusal vragen aan de huisarts, dan maar even een genant moment bij de apotheek..
Ik heb deze week heel veel gelegenheden waar veel bij wordt gedronken en heb dan gewoon geen keuze..
Ik heb lang geleden weleens campral gedaan trouwens, toen vond ik het niet werken, maar het is natuurlijk ook iets dat tussen je oren zit.
Overigens, het eerste glas wijn dat ik drink tegen 5 uur vind ik niet eens erg lekker!!!
Ik vond het boek van allen car: nooit meer een kater best wel goed..
veel groetjes Lianne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lianne, bij een apotheek ben je echt de enige niet die voor dit soort medicatie komt. Ze weten daar best waar het voor dient en ik denk dat ze voor een dronken druppie minder respect hebben dan voor iemand die een middel komt halen om aan zichzelf te werken...
Ik wens je veel succes zodat je met opgeheven hoofd door het leven kunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je..
Het is meer mijn eigen schaamte dat ik het niet zelf kan. althans niet elke dag.
Terwijl als mijn vriendinnen nicotinepleisters, of zelfs zyban halen tegen het roken vind ik dat helemaal ok.
Ik ga nu mijn jongste dochter van tennis halen en dan naar de apotheek..
dank je
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,

Campral heeft amper bijwerkingen, in ieder geval minder dan alcohol.

Ik heb het ook, neem het ook consequent in, de trek is aanzienlijk minder, maar niet helemaal weg bij mij.
Ik heb wel van de psychiater vernomen, dat het een middel is, dat bij de een goed helpt en bij een ander niet.

IK snap ook goed, dat je nu overal aan begint te twijfelen, heb ik ook met al mijn onderzoeken.
De ene dokter zegt dit, de andere weer dat.
IK ga daarom ook morgen naar mijn huisarts en een keer alles op een rijtje zetten.

Liefs Sneeuwwitje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Lianne..ik koos voor campral omdat ik erbij kon blijven drinken.

Campral werkt na een week of zes en neemt voor een overgroot gedeelte de craving, waarom wij telkens weer naar drank grijpen ...weg.
Wat er in de bijsluiter staat vermeld kun je vinden op het internet..

Ik denk dat voor welke hulpverlener of welk medicijn je ook kiest .....de gedachte achter de keuze die je maakt ..eerlijk moet zijn.

Mijn gedachte was oneerlijk ik wilde nog niet stoppen met drinken maar alleen mijn omgeving een rad voor de ogen draaien, wat niet is gelukt, want uiteindelijk ben ik alles kwijtgeraakt..
Ik legde steeds de verantwoordelijkheid voor mijn drinken bij die ander.

Pas toen ik werkelijk voor mijzelf koos en accepteerde dat ik ziek was en machteloos stond tegenover de drank kreeg ik ruimte om naar mijn problemen te kijken..

Accepteren ziek te zijn is kijken naar die ziekte en er mee om leren gaan.
Verantwoordelijkheid nemen in plaats van schuil te gaan achter de ziekte of verslaving..

GroetjesRudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik dit raadsel goed heb doorgrond lijkt het erop dat jij voor mij wilt bepalen in welk draadje ik wel of niet mag schrijven en dat Katrina vind ik arrogant.

En over respect gesproken...
Ik heb je gevraagt niet meer op mij te reageren en wil daarin serieus genomen worden.

GroetRudy..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...