Mieke Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Of gaat het over mijn geheugen Kohtje?Nou ik vind het niet zo belangrijk een dag of een week of een maand.Mij staat een datum in mijn hoofd 10 aug. de dag dat ik mijn gedrag zou gaan veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 17 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Kohtje heeft het over het aantal berichtjes dat katrina geplaatst heeft Mieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Oh Anna ik dacht over ADB zijn.Bemoei me weer met dingen die me opvallen.Ben een beetje op dreef vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Kohtje,Bijdehandjes gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Sorry Mieke en Anna, was even ergens anders... Ik had het wel willen vertellen hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Katrien,ik denk ook dat het het beste is om over je heen te laten komen.Ik zie het alcoholgebruik als een langdurige gewoonte.Gewoontes kun je afleren hoe moeilijk dat soms ook is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Koh geeft niet hoor snapte het ff niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Joann,Hoe is het met jou?Je bent wat stilletjes.Geen zin? Is ook goed.Iets anders? Dender er maar in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Leuk zoals jullie telefoneren met de hoorn op de haak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Huh??? Nou snap ik eventjes iets niet geloof ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Hallo Femmy,Kort door de bocht, maar mijn Therapeut gaat niet accoord met mijn voorwaarden.En ik ben het met hem eens.Hoop voor je dat dit gaat werken.Maar je bent toch iedereen te slim af zeg je?Lukt dan vast wel......alleen ben je je zelf wel te slim af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Nou Koh,Ik belde Joann en ze nam op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 D'r af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 ksiedurnixfan...of klopt het plaatje niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 OOOOOOOOOOOOOOh ha ha ha ieeeeeeeeeeeeehSorry zeeman moest lachen om Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Zeeman, m'n antwoord was voor Mieke en Joann. Hoewel, misschien toch ook wel voor jou.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 OepsieIk ben in 3 mnd tijd 6 kg kwijt.Mag ook wel na een litertje of 4 per avond ( bier) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Ik lig hier helemaal dubbel door de toevalligheid van verschillende vragen en antwoorden die hier tegelijk bij elkaar kwamen te staan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Ach ja, nog effe en ik heb het lichaam van een jonge Griekse God.Luitjes ik kruip onder de wol, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2006 Rapport Share Geplaatst 17 november 2006 Sorry Marieke...Lekker rustig vrijdagavondje? Je voelt je dus wel wat beter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden