Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 november 2006


Anna

Aanbevolen berichten

Joan, what more can I say.....
Your right!

Ik ga nog even een muziekje voor de troost luisteren en dan ook maar naar boven.
Morgen weer een dag...en sinterklaas komt ook nog...

lieve mensen bedankt,
ik trek me nog even in mn schupje terug, even alleen...

slaap lekker allemaal, morgen kom ik nog wel even weer
trusten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mieke, bedoel je Joan?
Niet boos worden, dat geeft alleen maar een tegengesteld effect. Joan doet erg haar best en ik weet dat ze dat ook durft te zeggen nu om mij...
We zijn hier om elkaar te helpen, niet om elkaar een verwijtende vinger toe te wijzen. Als je elke dag hebt gedronken en je best doet om eraf te blijven, dan ik de kans groot dat je af en toe de boot in gaat. Steun je elkaar daar niet in dan zal iemand nooit meer willen vertellen dat hij of zij iets drinkt of gedronken heeft.

Ik weet zeker dat er meer zijn die toch wat drinken en wel op het forum komen en niets zeggen......
We zoeken elkaar op omdat we een probleem hebben, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus dan zou je ook niet meer op mij gereageerd hebben? Terwijl ik eerlijk toegeef dat ik een glaasje wijn drink en niet van plan ben om de hele fles leeg te drinken?
Dat is toch niet reeel?
Ik denk dat je de eerlijheid juist moet waarderen en een ander moet stimuleren om niet verder te gaan.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dan weet je toch zelf het beste hoe je in dat geval het beste kunt reageren? En betrapt voelen we ons niet, want we hebben het immers zelf verteld....
eerlijkheid wordt dus niet altijd beloond helaas.......
Mieke begrijp wel, ik bedoel dit niet kwaad, want ik ben juist een zeer vredelievend mens, maar je kunt niet verwachten dat mensen die hier op het forum komen, alleen maar clean zijn. Soms stoppen mensen JUIST met drinken omdat ze door een ander gestimuleerd worden op dit forum; "kom op meid, doe de kurk erop"of "zullen we lekker gaan slapen en morgen weer fris op". Waarom heb je er zoveel moeite mee als mensen at gedronken hebben? Zou je het leuk vinden als jij een slechte avond hebt en er ook zo op jou gereageerd werd? Ik geloof dat je misschien acuut nog een glas zou nemen uit frustratie, zo van: "zie maar, ik ben verkeerd bezig...."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...