Spring naar bijdragen

***


Kohtje

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Voor de tweede keer in korte tijd is mijn plezier in deelname aan en vertrouwen in dit forum flink beschadigd door eenzelfde deelnemer. Om dit een derde keer niet te laten gebeuren zal ik niet meer actief deelnemen. Een ruzie via Pb's is niet meer uit te praten omdat de boel op slot is gegooid en ik heb niet de behoefte om op het forum zelf verder te gaan ruziën.

Groet, Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koh,


Ik vind dit de omgekeerde wereld... waarom ga jij weg terwijl een ander jou lastig valt.
Jij bent van GROTE waarde voor dit forum...
Dus nu kies je ervoor discreet te zijn en diegene de hand boven het hoofd te houden en met de stille trom te vertrekken..
Waarom maak je niet bekend wie het is/was en gaan we die persoon vanaf nu negeren..
De nestor vertrekt en de rotte appel gaat nu een ander pesten..

Overigens denk ik dat we allemaal wel weten wie het is....?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,

dank zij m'n berichtje is de pb-bus weer geopend en is communicatie weer mogelijk. Ik noem hier geen namen, en wees alsjeblieft voorzichtig met verdachtmakingen..Het is misschien anders dan je denkt. Dit is persoonlijk. Gaat in dit geval alleen mij en de betreffende persoon aan.

Liefs, Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katrina, het spijt me.
Ik zal één naam noemen, het is NIET Katrina.. Tja, Katrina, vervelend dat ik dit zo moet zeggen. Soms kan ik je wel ****** maar hier heb je in direkte zin part nog deel aan.

Verder word ik weer helemaal warm door al jullie lieve woorden.

Met degene om wie het wel gaat probeer ik in contact te blijven. Ik ben niet haatdragend en ik hoop op mijn beurt ook niemand "weg te jagen" van dit forum. Als we maar weer min of meer door één deur kunnen dan komt het plezier wel weer terug, misschien sneller dan jullie lief is. Het vertrouwen is bezig zich te herstellen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Wat ik betreur dat zaken als deze over de hoofden van andere mensen worden uitgespeeld....die er niks mee te hebben...en het dus maar moeten uitzoeken....en dat is onnodig....

Ik begrijp heel goed dat mensen kwetsen en gekwetst zijn en dat het pijnlijk is.... maar naar mijn gevoel wordt er wel heel dramatisch over gedaan....

En dan wordt er ook nog een naam genoemd door iemand die er in dit geval niks mee te maken heeft.....

Als iedere keer dat iemand mij een klootzak noemt ik gelijk moord en brand moet schreeuwen dan is er ook wat mis met mij....en waarom zou ik anderen daar "lastig" mee moeten vallen ?? en dreigen weg te gaan ?? Wat is de motivatie hierachter ??

Ook ik heb een PBtje naar Kohtje gestuurd om hem een hart onder de riem te steken want ik waardeer zijn inbreng op dit forum...echter nu ik wat later kijk bekruipt me toch een beetje het gevoel dat allemaal wel een beetje overdreven wordt...

Ik hoef alleen maar naar mezelf te kijken hoe het was en hoe het nu is en dan verbaast het me niet wat hier gebeurt...mensen met een drankprobleem zijn mensen die niet echt emotioneel en rationeel standvastig zijn...want anders zou je echt geen drankprobleem hebben.....

Mensen laat je niet meeslepen in andermans drama....maar focus op de positieve dingen en jezelf en laat de negatieve dingen van een ander bij die ander...want je kunt er toch niks mee...en ze zijn niet van jou....

Ik denk dat verantwoordelijkheid ook voor een deel ligt bij de moderator.... zij moeten naar mijn mening beter hun verantwoordelijkheid nemen om het forum in betere banen te leiden....

Ziza

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Ziza net een antwoord op zijn Pb gestuurd en lees nu dit verhaal hier van hem. Ik sluit me aan bij zijn woorden.

Ik vind het jammer dat het allemaal zo is opgeblazen. Het is geenzins mijn bedoeling geweest er zo'n drama van te maken en al helemaal niet om onschuldige mensen hier verdenking op zich geladen te zien krijgen. Ik heb me op dat moment even niet gerealiseerd dat er over en weer verschillende irritatielijntjes lopen en was alleen met mijn probleem bezig. Ik wilde alleen een korte mededeling achterlaten voor m'n wegblijven omdat vaker aangegeven is dat dat op prijs gesteld wordt.

Het enige probleem dat ik had (gesloten Pb-box) is door dit berichtje opgelost. Dat had ik niet meer verwacht maar is toch gebeurd. Waarmee mijn gevoel van onveiligheid, met m'n mond vol tanden in m'n hemd gezet, weg was... Ik weet het, oud gedrag, de slachtofferrol. Maar ook ik moet nog een hoop leren.

Ik hoop dat niemand kwaad is op een ander omdat ik onenigheid heb. Het is zoals Ziza zegt: dit zijn negatieve dingen die van mij zijn, mijn probleem, daar heeft niemand wat aan, daar kan niemand wat mee.

Excuses voor alle veroorzaakte onrust.

Groet, Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...